עבור מי ניתן לבצע משלוחי קנאביס רפואי? וכמה זמן זה לוקח?

לא פעם שואלים אותנו כל מיני שאלות בנוגע לקנאביס שאנחנו צורכים. אחת השאלות הנפוצות ביותר שאנחנו נשאלים היא : איך אתם מבצעים את המשלוח של הקנאביס הרפואי שלכם? וכמה זמן אתם צריכים להמתין עד שהוא מגיע לפתח הבית שלכם? כדי לענות לכולם במרוכז על כל השאלות המעניינות, החלטנו לכתוב מדריך מקיף בנושא ולשלוח אותו אל הרשת. אז תקראו את השורות הבאות ותוכלו לגלות את כל השאלות שרציתם לשאול בנושא ואף פעם לא שאלתם.

 

כמה מילים אודות כותבי המדריך

אם זו הפעם הראשונה שאתם קוראים מדריך שלנו, כדאי שנציג את עצמנו בקצרה. אנחנו כותבי מדריכים בנושא קנאביס באופן קבוע. עד היום כתבנו בעיקר עובדות "יבשות" על הנושא. כמו למשל:

  • סוגי הקנאביס השונים שקיימים
  • השפעות הקנאביס
  • סגולות הקנאביס
  • מחלות שאפשר לטפל בהן באמצעות קנאביס ועוד

זו הפעם הראשונה שאנו כותבים מדריך שעוסק בנו, פשוט כי הבנו שיש שאלות שמעניינות קהל יעד רב והתשובה יכולה להינתן רק מאנשים שחיים את הנושא. זו הסיבה שהמדריך הנוכחי רואה אור.

 

השאלה הנפוצה ה – 1 שאנחנו נשאלים: עבור מי ניתן לבצע משלוחי קנאביס?

אז ככה. נתחיל ונאמר שלפי החוק, נכון לרגע כתיבת מילים אלו, אפשר לבצע משלוחי קנאביס רפואי רק אם יש לכם אישור מרופא. כדאי שתדעו שלא מדובר באישור שאתם יכולים לקבל סתם כך כשאתם מגיעים לרופא משפחה. שכן, קנאביס זה לא כדורים לשיכוך כאבים. הוא נמצא בקטגוריה אחרת. כדי שתוכלו לקבל את המרשם, אתם צריכים לעמוד בקריטריונים שונים שנרחיב אודותיהם במדריך אחר.

 

השאלה הנפוצה ה – 2 שאנחנו נשאלים: כמה זמן לוקח עד שאתם מקבלים את המשלוח?

הזמנים של משלוחי הקנאביס משתנים מעת לעת. שכן, יש תקופות שיש בהם זני קנאביס מסוימים במלאי ויש כאלו תקופות שחלק מהם חסרים. כך שזה תלוי אם אתם רוצים להמתין להגעת הזן המדובר או שתזמינו אחד אחר. בכל אופן, כשאנחנו מזמינים את המשלוח ביום מסוים, אנחנו בדרך כלל מקבלים אותו תוך כמה ימים. תמיד אפשר גם לבצע משלוח מהיר יותר אם צריכים והדבר כרוך לעיתים בתוספת תשלום.

 

השאלה הנפוצה ה – 3 שאנחנו נשאלים: האם זה עוזר?

ברור. קנאביס רפואי מאפשר לגוף שלנו להתמודד באופן מיטבי עם המחלה שממנה אנחנו סובלים. בכל פעם שאנחנו מרגישים ברע, אנו עושים שימוש בקנאביס ומאפשרים לגוף שלנו לחול הקלה. אנחנו באמת לא יודעים איך היינו מתמודדים בלעדיו.

 

זה היה הכול על קנאביס רפואי

עד כאן המדריך שענה לכם, גולשים יקרים, על כל השאלות שאתם תמיד מפנים אלינו בתיבת המסרים. אנו מקווים שענינו על כל השאלות ומבטיחים לכתוב מדריכים נוספים במידה ויהיו לכם שאלות נוספות עבורנו. בינתיים להתראות במדריך הקנאביס הבא!

תפרחת

 

הנושאים עליהם עברנו
שתפו בקליק​

מידע נוסף בנושא

שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם איש קשר, אשמח לקבל פרטים.