דלקן אוניברסלי לחברות קטנות – פתרון פשוט לעסק שלך

הטיפול בכלי הרכב של העסק נחשב לאחד העיסוקים היקרים והמעיקים ביותר במהלך העבודה. כל בעל עסק שמחזיק אפילו רכב אחד במסגרת העבודה שלו, יודע כמה קשה להתמודד בנוסף לכל הפעילות השוטפת עם האחזקה, הטיפולים, הטסט וכמובן כל הכרוך בנהיגה עצמה: מהעובדים והנהגים ועד תכנוני הנסיעה שלהם לאורך שעות העבודה. הודות לדלקן האוניברסלי, צרה אחת נחסכת מראשם של בעלי העסק והם פנויים לתדלק באופן גמיש ונוח בכל תחנה כרצונם. זה הזמן לדבר על כל התועלות הנפלאות של דלקן אוניברסלי לחברות קטנות ומדוע מדובר בפתרון כה חכם, יעיל ופשוט שמייעל את העסק.

 

כל עסק זקוק למחשב. ומה לגבי דלקן?

קשה לחשוב על העולם ללא הפיתוחים הטכנולוגיים שלו. קחו מוצר בסיסי לחלוטין, כמו מחשב לדוגמה. האם ענפי המשק השונים יכולים כיום להסתדר בלעדיו? ללא התוכנות, הנתונים או המידע שהוא מספק? בישראל ובעיקר במשרד התחבורה, מאמינים שתוך מספר שנים יתרחש דבר דומה בשוק הדלק. רפורמת הדלקן האוניברסלי שקיבלה את תוקפה בינואר 2018, הובילה למהפך אמיתי בענף ופתחה אותו באופן שבו חברות בכל סדרי הגודל קיבלו אליהן לראשונה את השליטה המלאה בנוגע להוצאות הדלק שהן מייצרות לעצמן. אחרי מהלך כה יעיל, פשוט וחסכוני, יהיה קשה לציבור המתדלקים ובעלי העסקים בפרט, לשוב לאחור אל הימים של הדלקן הרגיל אך מוגבל בהרבה.

 

תדלוק בתחנה לבחירת הלקוח, בפריסה ארצית

היתרונות של הדלקן האוניברסלי מתחילים עוד לפני פעולת התדלוק עצמה. בעל העסק והעובדים מטעמו, יכולים לבחור בכל תחנה כדי לתדלק את רכבם, כל עוד היא נמצאת תחת ההסדר הרחב של החברה המשווקת והמתקינה של הדלקנים האוניברסליים שמולה עובדים. מדובר ברשימה אדירה הכוללת כמעט בכל המקרים את רשתות הדלק המובילות: סונול, פז ודלק, את הרשתות הקטנות יותר כמו TEN ואת המצומצמות כמו דיזול או סדש, לרבות תחנות פרטיות בחלק מהמקרים. לראשונה יכולים בעלי העסק לבחור האם לקבל שירות מטעם חברת דלקנים אוניברסליים כזו או אחרת, על פי רשימת החברות שנמצאות עמה בהסדר. קיימות חברות קטנות רבות שפועלות במיקומים גיאוגרפיים לא שגרתיים, כמו למשל משרדי פרסום בצפון או הדרום הרחוקים, טכנאים שונים, חברות הסעדה וקייטרינג, אפילו חקלאים. אם מצויות תחנות מאוד ספציפיות בקרבתם, הם יזדקקו לשירותי החברה שתספק להם דלקן אוניברסלי לסניפי הרשתות או התחנות הפרטיות באזורם בעיקר ולכן ייהנו מתחרותיות גבוהה יותר ומחיסכון משמעותי בבחירת "הספק".

 

זמני התדלוק מתקצרים

בעלי החברות הקטנות ועובדיהם בוחרים בתחנת הדלק הרצויה להם בקלות ומבלי להכניס את שיקולי התדלוק בחברה ספציפית כפי שעשו בעבר במסגרת תכנון הנסיעה. הרכב שנושא את טבעת ההתקן האוניברסלי, מתחבר למשאבה התואמת שנמצאת בכל תחנה ובסיום התדלוק, כל שנותר הוא להחזיר אותה למקום ולהמשיך בנסיעה. הדבר עוזר לחברה לקצר תהליכים הכרוכים בנהיגה ולשמור על התייעלות בזמנים שכה חשובה לה, על מנת לצמוח ולפתח את פעילותה.

 

העובד זוכה לתנאים ומשפר את התפוקה

מצידם של נהגים העובדים בחברה, מדובר בשיפור תנאים משמעותי. בזמן שחברות גדולות ותאגידים בעלי ציי רכב אדירים מחויבים להשתמש בדלקן האוניברסלי על מנת להתנהל באופן שוטף, חברות קטנות שבבעלותן רק מספר כלי רכב בודדים אינן מחויבות לכך כלל. עובדים שייהנו מהמהלך, צפויים לחוויית נהיגה ותדלוק נוחה וחלקה בהרבה, ללא הקושי בלחפש אחר תחנה מתאימה או לאסוף את קבלות התדלוק לצורך זיכוי בסוף החודש. עובדים רבים רואים בכך את היכולת של החברה להתחשב בהם ובצרכיהם ולכן צפויים להעניק תפוקה טובה יותר לבית העסק שלהם. מחקרים רבים הוכיחו שעובדים שנהנים מתנאים משופרים במקום העבודה, מגדילים את תפוקתם למען החברה והופכים לעובדים נאמנים ואכפתיים יותר למקום שבו הם עובדים.

 

החברה מפקחת, מסיקה מסקנות וחוסכת

מובן שלא רק בצד של הנהגים מדובר בחיסכון משמעותי בכאב הראש והמרוויחה העיקרית מהדלקן האוניברסלי היא אותה חברה קטנה שתבחר להשתמש בו. פרטי הרכבים נקלטים בתוכנה מיוחדת עם כל תדלוק ומועברים בחשבונית מרוכזת בסוף כל חודש לחברה עצמה. כך החברה יכולה לשלוט בהוצאותיה ולהבין מהו הנתח מהם שנלקח לטובת הדלק. במקביל, יכולה החברה לנתח במדויק את כל ההוצאות שביצע כל אחד מרכביה לאורך החודש. בעל החברה או האחראי מטעמם יקבלו פירוט של שעות התדלוק, המיקומים וכמויות הדלק שביצע כל אחד מהרכבים. בזכות הפירוט, הם יוכלו להסיק מסקנות מתאימות לגבי מיטוב הנסיעות ואפילו בנוגע למידת האמון הנרכש בקרב עובדיהם. בנוסף, חברה קטנה שתוסיף גם חיבור לספידומטר (מד המהירות, הקרוי בעברית מד-אוץ) ברכב, תהנה גם מפירוט בנוגע לצריכת הדלק לקמ"ש ותוכל לעמוד על מהירויות הנסיעה של עובדיה.

 

דלקן אוניברסלי לחברות קטנות: סוללים לכם דרך לפריחה עסקית

החברות הקטנות בישראל הן כוח הכרחי וחשוב מאין כמוהו למשק הישראלי. הן מספקות אלפי מקומות עבודה, עוסקות בפיתוח או בשיפור של שירותים קיימים וכמובן מספקות תחרות הוגנת ומענה לחברות הענק מאותם התחומים. הנגשת הדלקן האוניברסלי גם בעבורן מאפשר להן לצמוח ולהתפתח כראוי ולהתנהל באופן זהה לזה של החברות הגדולות והמתחרות. לא עוד כבילה בחוזה לטווח ארוך של שנים מול אחת מחברות הדלק, אלא תדלוק בכל תחנה לבחירת החברה ו/או הנהגים שלה, מבלי לשלם במקום או לסבול מתנאים מסוימים ומפלים עקב גודלה של החברה. אם הוצאות התדלוק של החברה גבוהות (נתון שמאפיין את מרבית החברות הישראליות, המשתמשות ברכבים באופן סדיר ותכוף כמעט לכל צרכי העבודה), הן אף ייהנו מהנחות ומהטבות על צריכת הדלק בחשבונית החודשית שיוענקו להן מטעם החברה שמולן הן פועלות.

 

לסיכום

דלקן אוניברסלי לחברות קטנות מאפשר תיעוד נוח, תחרות מוצלחת המובילה לחיסכון משמעותי וכמובן גמישות. מעבר לכך, זוהי אפשרות יעילה יותר לשמירה על מערכות הרכב ובטיחות הנהגים, הרואים בנושא כהתחשבות מקום העבודה בצרכיהם ברמת השטח. אימג'נריום דלקנים אוניברסליים תשמח להעניק גם לחברה שלכם את פתרונות הדלקן המוצלחים ביותר, עם כלל היתרונות שתרצו ליהנות מהם.

הנושאים עליהם עברנו
שתפו בקליק​

מידע נוסף בנושא

שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם איש קשר, אשמח לקבל פרטים.