כל הסיבות לכך שכרטיסי תדלוק הם הדבר הגדול הבא

רכישה של כרטיסי תדלוק אוניברסליים הינה פתרון חדשני אשר נועד לפשט את החיים של העובדים בחברה שבבעלותכם ולהקל עליהם. כיום, חברות רבות שברשותן ציי רכב וגם עסקים עם מספר קטן יותר של רכבים – אפילו ברמה של רכבים בודדים, כבר עושות שימוש בדלקנים אוניברסליים.

השימוש בדלקן אוניברסלי כבר מסייע לקציני רכב של חברות רבות בישראל לנהל באופן יותר את הוצאות הדלק השוטפות ברכבים של צי הרכב שבאחריותם. בנוסף, כרטיסי תדלוק אוניברסליים מעניקים לנהגים בחברה שלכם פתרון יעיל ונוח יותר למילוי דלק ברכביהם שהוא גם חסכוני בזמן ותורם בעקיפין לתפוקה בעבודה. למרות שהתקנה של דלקנים אוניברסליים ברכבים היא פעולה פשוטה וזמינה למדי, לא לכל בעל רכב הפתרון הזה מתאים. כאן נכנסים לתמונה כרטיסי התדלוק המגנטיים שכיום עובדים אף בתצורה אוניברסלית ומאפשרים לבעליהם לחסוך בהוצאות הדלק בכל מקום בארץ, מבלי להזדקק להתקן תדלוק ברכב שלהם. מעוניינים ללמוד על הסיבות הנוספות לכך שכרטיסי תדלוק הם הדבר הגדול הבא? השארו עמנו!

 

מה הוא דלקן אוניברסלי ומה הם יתרונותיו?

כולם מכירים את הדלקן הסטנדרטי אשר זמין לנהגים שמקבלים רכב מהעבודה, ואשר באמצעותו ניתן לתדלק ברשת דלק ספציפית. אולם בשנת 2019 הוחלפו משאבות התדלוק בכל תחנות הדלק בישראל במשאבות תדלוק אוניברסליות חכמות, שתומכות בדלקנים אוניברסליים בלבד.

דלקן אוניברסלי הוא למעשה התקן תדלוק טבעתי שמותקן על גבי פיית התדלוק ברכב, ומאפשר למלא דלק בכל תחנה שמותקנת בה עמדת תדלוק אוניברסלית. המשתמשים בדלקן האוניברסלי אינם מחויבים לתדלק בחברת דלק מסוימת בלבד ויכולים למלא דלק בכל תחנה בארץ מכל אחת מן הרשתות: פז, דלק, סונול, דור אלון, ועוד. נשמע נוח, נכון?

מערכת הדלקן האוניברסלי המותקנת ברכבכם היא גם מערכת אוטומטית חכמה, כך שאת התדלוק אתם יכולים לבצע מבלי לבזבז זמן על התעסקות בתשלום על הדלק בסופו. את החיוב עבור כל התדלוקים שביצעתם תקבלו במרוכז אחת לחודש עם חשבונית מפורטת שתאפשר לכם לעקוב אחר התדלוקים שלכם ולנתח את דפוסי השימוש ברכבכם.

 

ואם אין לי אפשרות להתקין דלקן אוניברסלי ברכב?

החדשות הטובות עבור מי שאינו יכול להוסיף התקן תדלוק אוטומטי לרכבו מכל סיבה שהיא,
הוא שנכון להיום, גם נהגים שלא יכולים להתקין דלקן ברכב בו הם נוהגים, יכולים להנות מן התועלות של הדלקנים האוניברסליים. בין התועלות הללו ניתן למנות את היכולת לתדלק בכל מקום בארץ ובכל זמן ללא התחייבות לחברת דלק קבועה ואף להנות מהנחות על קניית דלק בכמויות גדולות. כיצד? באמצעות פתרון שנקרא כרטיס תדלוק מגנטי.

מה הם כרטיסי תדלוק מגנטיים ואיך זה עוזר לי בדיוק?

כרטיסי תדלוק הם כאמור כרטיסים מגנטיים אשר מציעים לצרכנים פתרון אלטרנטיבי לתדלוק מהיר בתחנות דלק  – אשר מחליף את הצורך בדלקן, אשראי וכסף מזומן.

כרטיס תדלוק מגנטי מאפשר לכם לתדלק בכל מקום בארץ, מייתר את הצורך להסתובב עם מזומן בארנק או כרטיס אשראי עם מסגרת מתאימה, ונותן לכם את היכולת לשלוט על הוצאות הדלק שלכם על ידי כך שאתם מגדירים סכום שבו תרצו לטעון את הכרטיס שלכם וכך מוציאים על התדלוקים שלכם בדיוק את הסכום שתכננתם – לא יותר ולא פחות.

 

מה הופך את כרטיסי התדלוק לדבר הגדול הבא?

כרטיסי תדלוק הם פתרון יעיל ונוח לתשלום על תדלוקים בתחנות הדלק שבהסדר.
מדובר למעשה בכרטיס מגנטי ייעודי, שבאמצעותו ניתן לשלם בזריזות על התדלוק בשירות עצמי. החיוב על התדלוקים שאתם מבצעים עם כרטיס הדלק המגנטי שלכם מנוכים בתדירות של אחת לחודש מחשבון הבנק שלכם בהוראת קבע או דרך כרטיס האשראי – לבחירתכם.

 

מה הן התועלות שהופכות את כרטיס התדלוק המגנטי לפתרון משתלם יותר מתמיד?

  • ניתן להנפיק כרטיסי דלק אוניברסליים לשימוש אישי או עסקי.
  • כרטיס התדלוק המגנטי מאפשר לשלם במהירות ובקלות על תדלוקים
  • חסכון בהוצאות דלק
  • כרטיסי התדלוק מסייעים לביצוע מעקב מסודר על הוצאות הדלק שלכם
  • החיוב בכרטיסי התדלוק המגנטיים מבוצע באופן אוטומטי אחת לחודש עם חשבונית חודשית שמפורטות בה כל הוצאות הדלק בחודש הנתון
  • בכרטיסי תדלוק מגנטים קיימת אפשרות לשלוט על הוצאות הדלק באמצעות הגבלת סכום החיוב / כמות התדלוקים
  • המשתמשים בכרטיסי תדלוק נהנים מהנחות על תעריפי הדלק והטבות שונות בתחנות התדלוק.

 

כרטיסי תדלוק – האם זה פתרון שיכול להתאים גם לצרכים שלי?

כרטיסי תדלוק מגנטיים אוניברסליים מספקים כיום מענה מצוין ופרקטי עבור בעלי רכבים שברצונם לבצע תדלוקים בתחנות דלק בפריסה ארצית בתעריף מוגדר מראש, וללא תלות ברשת תחנות דלק מסוימת. אם אין לכם רצון לקבל את המענה הזה במסגרת התקנה של התקן תדלוק אוניברסלי על פיית התדלוק שברכב שלכם, הרי שהפתרון בדמותו של כרטיס תדלוק מגנטי יכול להתאים לצרכים שלכם. למשל, אם אתם מחליפים רכבים בתדירות גבוהה ולא משתלם לכם להתקין את הדלקן האוניברסלי במכונית ספציפית – כרטיס מגנטי לתדלוק יכול לפתור לכם את הדילמה.

זהו פתרון שמתאים גם ללקוחות פרטיים, עסקים קטנים, חברות שמנהלות צי רכב, מוסדות וארגונים. כרטיס התדלוק המגנטי מיועד לנהגים פרטיים אשר מעדיפים לרכז את תשלומי הדלק שלהם ברמה החודשית, גם לחברות, הזקוקות לפתרון חלופי להתקנה של דלקנים ברכביהן והן לעסקים שמכסים את הוצאות הנסיעה של העובדים שלהם ברכביהם הפרטיים.

 

אילו סוגים של כרטיסי תדלוק ניתן להשיג כיום?

כיום כל חברת דלק מציעה כרטיסי תדלוק משלה (בדומה לדלקן או התקן תדלוק אוניברסלי) אולם ויש גם משווקים חיצוניים שמוכרים כרטיסי תדלוק מגנטיים. לעיתים קרובות, תעריפי הדלק שישיגו המשווקים החיצוניים עבור נהגים שמשתמשים בכרטיסי התדלוק שלהם יהיו משתלמים יותר בהשוואה לכרטיסי התדלוק שניתן להשיג בתחנות הדלק.

הנושאים עליהם עברנו
שתפו בקליק​

מידע נוסף בנושא

כרטיסי תדלוק לחברות

רוצים להפוך את החיים של הנהגים בחברתכם לפשוטים יותר?  רכישה של כרטיס תדלוק אוניברסלי הוא ללא ספק הפתרון הנבון ביותר מצידכם.  חברות גדולות רבות אשר

שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם איש קשר, אשמח לקבל פרטים.