כרטיסי תדלוק לחברות

רוצים להפוך את החיים של הנהגים בחברתכם לפשוטים יותר?  רכישה של כרטיס תדלוק אוניברסלי הוא ללא ספק הפתרון הנבון ביותר מצידכם.  חברות גדולות רבות אשר מנהלות צי רכבים וכן עסקים קטנים יותר אשר מחזיקים בבעלותם מספר מצומצם יחסית של רכבים, כבר השכילו לגלות שהשימוש בהתקני תדלוק אוניברסליים ללקוחות עסקיים מסייע למנהלי צי הרכב שלהם לבצע מעקב יעיל יותר אחר התנהלות הנהגים ברכבי החברה, וכן לנהל בצורה מיטבית את הוצאות הדלק של החברה.

יתרה מכך, השימוש בכרטיסי תדלוק אוניברסליים מקנה לעובדי החברה שלכם שקט נפשי ויכולת לשפר את תפוקתם בעבודה. בכלליות, התקנת דלקן אוניברסלי הינה הליך פשוט ביותר אשר מתבצעת במרכזי התקנה מורשים הזמינים בפריסה ארצית כיום. אולם לא לכולם השימוש בדלקן מתאים. לשם כך הומצאו כרטיסי התדלוק האוניברסליים אשר באים לתת בדיוק את אותו המענה לנהגים שמעוניינים לחסוך בעלויות הדלק שלהם, וללא הצורך בתהליכי התקנה מיוחדים של התקני תדלוק. רוצים לדעת עוד? את כל הפרטים על כרטיסי התדלוק האוניברסליים לחברות נספק לכם בכתבה שלפניכם.

 

מהי מטרתו של הסדר תדלוק אוניברסלי ומה היתרונות שהוא מקנה לבעליו?

דלקן אוניברסלי הוא התקן שמאפשר לבעל הרכב שהוא מותקן בו לבצע תדלוק אוטומטי בתחנות בכל רחבי הארץ ללא צורך באמצעי תשלום זמין. דלקן אוניברסלי ניתן להתקין כיום בצורה פשוטה בכל רכב והוא הופך את פעולת התדלוק לפשוטה, קלה ויעילה. הדלקן האוטומטי האוניברסלי מאפשר לתדלק בשירות עצמי גם כשתחנת הדלק סגורה. יתרונו הגדול של התקן התדלוק האוניברסלי ברכב טמון בכך שהוא מאפשר לבעל הרכב או קצין הרכב לבצע מעקב מלא על הוצאות הדלק של העסק. יתרונות הסדרי התדלוק האוניברסליים הם רבים. הם מציעים חיסכון משמעותי בעלויות וגם בבירוקרטיה. במקום שתצטרכו לבצע מעקב אחר חשבוניות דלק, תוכלו לעבוד באופן מרוכז מול חשבונית חודשית שכוללת פירוט מלא של השימוש בדלקנים האוטומטיים שברכבי החברה שלכם.

 

מהו כרטיס תדלוק ואיך הוא עובד?

כרטיס תדלוק הוא למעשה כרטיס מגנטי שמציע חלופה לתדלוק עצמי ברשתות תחנות הדלק באמצעות דלקן, מזומן או אשראי. על מנת להשתמש בכרטיס תדלוק ניגשים למשאבת דלק שתומכת בכרטיסי תדלוק אוניברסליים, סולקים את הכרטיס בפתח סליקת האשראי, ואז ניתן להתחיל לתדלק. בסוף כל חודש מקבל בעל כרטיס התדלוק חשבונית חודשית שתרכז את כל התדלוקים שבוצעו בכרטיס התדלוק באותו החודש. החיוב יבוצע על פי רוב דרך הוראת קבע או בתשלום בכרטיס אשראי.

 

עבור מי מתאימים במיוחד כרטיסי תדלוק אוניברסליים?

כרטיסי הדלקן האוניברסליים באים לתת מענה לבעלי רכבים אשר מעונינים באפשרות לתדלק בכל אחת מתחנות הדלק בישראל בתעריף מוגדר מראש, ללא תלות בחברת דלק כזו או אחרת, וללא צורך להתקין התקן תדלוק אוניברסלי ברכבם. הפתרון של כרטיס תדלוק אוניברסלי מתאים במיוחד לנהגים אשר מחליפים רכבים בתדירות גבוהה יחסית ואינם רוצים להיות משועבדים לטבעת התדלוק האוניברסלית ברכב ספציפי. כרטיס מגנטי לתדלוק הוא פתרון שמתאים ללקוחות פרטיים, עסקים קטנים, חברות שמנהלות צי רכב, מוסדות וארגונים.

 

אילו סוגים של כרטיסי תדלוק אוניברסליים קיימים כיום?

כיום ישנם מספר סוגים של כרטיסי תדלוק שחברות בארץ וגם נהגים פרטיים עושים בהם שימוש נרחב. לכל רשת תחנות דלק יש את כרטיס התדלוק שהיא מציעה (בדומה לדלקן או התקן תדלוק אוניברסלי) אולם ישנם גם כרטיסי תדלוק אוניברסליים אשר משווקים בידי חברות חיצוניות שלהן יש הסכמים מול רשתות הדלק. לעיתים קרובות, מחירי הדלק שישיגו המשווקים החיצוניים עבור משתמשי כרטיס התדלוק שלהם יהיו אטרקטיביים יותר מכרטיסי התדלוק שמציעות חברות הדלק.

כרטיסי תדלוק אוניברסליים נמכרים כיום באחת משתי תצורות:

  • כרטיס תדלוק פתוח – המשויך לחשבון המחויב על התדלוקים בהוראת קבע או כרטיס אשראי באופן מרוכז אחת לחודש.
  • כרטיס תדלוק נטען – שמטעינים מראש בסכום מוגדר וניתן להגביל את השימוש בו לתקופה מסוימת.כרטיסים אלו תורמים הן לייעול ניהול ציי הרכבים של חברות רבות, והן לחסכון בעלויות.

 

באחריותה של כל חברה לבחור לעובדיה את  כרטיסי התדלוק המתאימים ביותר לדפוסי השימוש שלהם ברכב:

  1. כרטיס נהג –  כרטיס תדלוק מגנטי שמאפשר שימוש בשירות התדלוק האוטומטי, ומשוייך לנהג ספציפי. הכרטיס מתאים לתדלוק של סולר ובנזין וניתן להגבילו בהתאם לבקשת המשלם.
  2. כרטיס רכב – כרטיס תדלוק מגנטי אוניברסלי אשר מאפשר שימוש בשירותי התדלוק האוטומטיים בכל תחנה, עם שיוך ללקוח ספציפי ורכב מסוים על פי מספר הרכב. גם כאן ניתן להגביל את סכום / היקף התדלוק.
  3. כרטיס מאסטר – כרטיס תדלוק מגנטי אוניברסלי שמשויך ללקוח ספציפי אך הוא גמיש ויכול לשמש גם את קצין הרכב וגם את מנהלי הארגון במידת הצורך.
  4. כרטיס תדלוק באינטרנט – כרטיס תדלוק אוניברסלי מגנטי שמרכז את כל המידע על התדלוקים שבוצעו בו והופך אותו זמין לצפייה דרך אתר האינטרנט של החברה, במטרה לאפשר לקצין הרכב לעקוב אחר היקף התדלוקים בצי הרכבים שלו גם במהלך החודש.

 

מה הם היתרונות של כרטיס תדלוק אוניברסלי?

למרות יתרונותיו של כרטיס התדלוק, שימוש בהתקן דלקן אוניברסלי הוא עדיין פתרון יעיל ונוח יותר. עם זאת, למי שהתקנת דלקן אוניברסלי אינה נותנת מענה לצרכיו, גם כרטיס תדלוק מגנטי הוא פתרון מומלץ שיש לו מספר יתרונות:

  1. חסכון בעלויות – בדרך כלל על כרטיסי תדלוק אוניברסליים ניתנת הנחה קבועה מראש על תעריפי התדלוק הרגילים לצרכן במזומן או אשראי.
  2. שימוש נוח – כרטיס תדלוק אוניברסלי משמש לתדלוק בלבד ונוח לשימוש הרהב יותר מתשלום במזומן (שהוא מסורבל ומבזבז לכם זמן בתום התדלוק) או בכרטיס אשראי.
  3. שליטה על ההוצאות – בין אם כרטיס התדלוק המגנטי שלכם  נרכז לשימוש אישי ובין אם הוא משמש את עובדי החברה, ניתן להגביל את תקרת החיוב או התדלוקים בו, וכן את תקופת השימוש בכרטיס, כדי שתהיה לכם שליטה טובה יותר על הוצאות הדלק החודשיות.
הנושאים עליהם עברנו
שתפו בקליק​

מידע נוסף בנושא

שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם איש קשר, אשמח לקבל פרטים.