דלקן לעובדי חברה – הפינוק שלהם החיסכון שלך

השימוש בדלקן אוטומטי או בשמו האחר – דלקן אוניברסלי, הוא פתרון שכיח ביותר כיום, אותו מעניקות חברות רבות לעובדים שלהן, בתור הטבה שמאפשרות להם לתדלק את רכביהם בכל תחנת דלק מכל רשת תדלוק בישראל, ללא צורך לשלם תמורת הדלק במקום.
התועלת שבמתן הטבה של דלקן אוטומטי לעובד הינה הדדית. העובדים מצידם נהנים מהיכולת למלא דלק בכל מקום מבלי שיצטרכו לשלם עליו או לדווח על ההוצאה למעסיקיהם, ואתם – בעלי החברות – מרוויחים את היכולת לבצע מעקב מסודר אחר הוצאות הדלק ברכבי החברה ולחסוך בעלויות. כיצד? על כך נרחיב במאמר שלפניכם.

 

מה הוא בכלל דלקן אוניברסלי?

התקן תדלוק אוניברסלי (או בשמותיו האחרים: דלקן אוניברסלי או דלקן אוטומטי) הוא למעשה דלקן לכל דבר ועניין אבל כזה שסוגר לכם עוד כמה פינות על הדרך. התקן התדלוק האוניברסלי הוא למעשה התקן בצורה של טבעת אותו מתקינים בפתחה של פיית התדלוק ברכבכם.
הדלקן האוניברסלי עובד מול משאבת התדלוק ללא צורך בהתערבות מיוחדת מצד המתדלק.
המשאבה החכמה האוטומטית למעשה יודעת לזהות באופן עצמאי את התקן התדלוק האוניברסלי שהותקן על פיית התדלוק ברכב, ומבצעת עבורכם את התדלוק מבלי שתדרש הסדרת תשלום בסופו.

 

מדוע נקרא התקן התדלוק האוטומטי דלקן אוניברסלי ואיך זה מועיל לי ולעובדים שלי?

התקן התדלוק האוטומטי מכונה גם בשם "דלקן אוניברסלי" – משום שמרגע שהוא מותקן ברכבים של העובדים שלכם, ניתנת להם האפשרות לתדלק באופן אוניברסלי את רכב החברה שלהם בכל תחנת דלק בישראל, ללא כל מחויבות לרשת תדלוק מסוימת. למשל, אם העובד שלכם נמצא בנסיעת עבודה לאזור בארץ שבו הפריסה של חברת הדלק שהתקינה עבורכם את הדלקן היא מצומצמת עד בלתי קיימת – העובד עדיין יוכל לתדלק בכל תחנת דלק שזמינה באזור, במקום להתקע.
התשלום על התדלוק בכל מקרה לא מתבצע באופן מיידי, אלא רק בתום החודש מול חשבונית חודשית אותה מספקת לבעל החברה ספקית הדלק שמולה רכשתם לעובדיכם הסדרי תדלוק.

כאשר אתם מתקינים לעובדים שלכם דלקנים אוניברסליים, לכם – בעלי החברות, ניתנת האפשרות לבחור ולעבוד מול מספר חברות דלק במקביל ולהנות מההטבות השונות של כל אחת מהן, על פי הסכמי התדלוק שהן מציעות.

 

על רפורמת הדלקנים האוניברסליים והאופן בו היא פועלת לטובת עסקים בישראל

החל מינואר 2019 התקני תדלוק אוניברסליים תפסו את מקומם של הדלקנים המשויכים לחברות דלק ספציפיות בכל תחנות התדלוק בארץ. תודות לרפורמת הדלקנים האוניברסליים שיצאה אל הפועל בשנת 2018 – בכל תחנות הדלק יש כיום דלקנים חכמים בלבד, אשר מאפשרים לנהג למלא דלק מבלי להפעיל אמצעי תשלום בתום התדלוק.

פירוט מסודר של כל התדלוקים שבוצעו בהתקן התדלוק החכם נשלח אחת לחודש לבעל העסק שמפעיל מערך רכבים עם דלקנים אוטומטיים, וכך ניתן להסדיר את התשלום באופן מרוכז ולהבין בדיוק על מה משלמים וכמה – אין יותר הפתעות!

משמעות הדבר הינה כי בימינו כבר אין צורך להיות כבולים לחברת דלק כזו או אחרת, שעמה עשיתם את הסדר התדלוק בדלקן שלכם, ולמעשה ניתן לתדלק בכל רשת תדלוק שנקרית בדרככם. הבשורה המשמעותית של רפורמת הדלקנים האוניברסליים היא ששוק הדלקים למעשה נפתח לתחרות וכבר אין לחברות הדלק הגדולות בישראל מונופול מול ציבור הנהגים. הכוח עובר לידיים של צרכני הדלק – חברות גדולות כקטנות, ובעזרת כישורי המיקוח שלכם, ניתנת לכם האפשרות להשיג לחברתכם הסדרי תדלוק בתנאים מועדפים כיום.

 

אז מה צריך לעשות כדי להתקין עבור העובדים שלי התקן תדלוק אוניברסלי?

אם אתם רוצים לאפשר לעובדים שלכם להנות מתדלוק באמצעות דלקן אוטומטי אוניברסלי, אנו ממליצים לכם להתחיל בלברר האם ישנו גוף צרכני כדוגמת מועדון צרכנות / חברת אשראי וכדומה, שמציעים הנחות מיוחדות בהצטרפות להסדרי תדלוק אוניברסליים.

במידה ולא מצאתם מועדון צרכנות שמציע הנחות כאלו, באפשרותכם ליצור קשר ישירות עם רשתות הדלק השונות ולברר בנוגע להסכמי התדלוק שהן מציעות לחברות ועובדיהן.
חשוב לברר מראש מה הן העלויות להסכם תדלוק אוניברסלי, אילו הטבות החברה מציעה והאם מוענקות הנחות על צריכת דלק בכמויות גדולות. באופן כללי כדאי לדעת כי בהסכמי תדלוק אוניברסליים צריכים תמיד להופיע הפרטים שלהלן: פירוט מלא של התעריפים, כולל מסגרת האשראי של התדלוק (אובליגו), מועד קבלת החשבונית החודשית ותאריך התשלום.

בשלב הבא, תצטרכו לדאוג להתקנה פיזית של התקן התדלוק האוניברסלי ברכב של העובד שלכם ולאחר מכן, הוא או היא יוכלו לתדלק בכל אחת מתחנות הדלק שיש בהן משאבות תדלוק חכמות בישראל, מבלי לדאוג מנושא התשלום בתום התדלוק.

 

דלקן אוניברסלי – פינוק לעובדי החברה וחיסכון משמעותי עבורך

אם אתם מחפשים דרכים לפנק את העובדים שמועסקים בחברתכם הרי שהתקנת טבעת תדלוק אוניברסלית ברכבי החברה היא הדרך הנכונה לעשות זאת. תודות להתקן התדלוק האוניברסלי, כל עובד בחברתכם שמחזיק רכב חברה, יהנה מן האפשרות לתדלק את הרכב בכל תחנה.
זה יפשט לעובדים את החיים ויאפשר להם להיות הרבה יותר נינוחים.

 

לסיכום

במקום לבזבז זמן יקר ואנרגיות מיותרות על אספקת אמצעי תשלום זמינים לכל עובד ועובד בעסק שלכם, או טיפול בהחזרי הוצאות נסיעה ששולמו מכספם הפרטי של העובדים,
מהיום תהיה לך – בעל העסק, אפשרות להקל עליהם וגם על עצמך – ולרכז את התשלום על הדלקים שמולאו ברכבי החברה ישירות מולך. חשבוניות הדלקנים האוניברסליים מאפשרות לך לקבל תמונת מצב ברורה של היקף התדלוקים שהעובדים שלך מבצעים, לצד העלוית המצטברות מידי חודש בחודשו, ובהתאם לכך לגזור מסקנות שיאפשרו לך לייעל את דפוסי השימוש ברכבים, לצמצם את צריכת הדלק ולהקצות משאבים לטובת תחומים אחרים בפעילות העסקית של חברתך. משתלם, נכון?

הנושאים עליהם עברנו
שתפו בקליק​

מידע נוסף בנושא

שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם איש קשר, אשמח לקבל פרטים.