דלקן אוניברסלי – על המחיר והיתרונות של התקן תדלוק אוניברסלי

האם גם אתכם מטריד השינוי הבלתי פוסק במחירי הדלק בישראל?

בצדק. בשנים האחרונות חלו עליות וירידות רבות במחירי הדלקים בארץ, בעקבות שינויים במחירי הנפט בעולם וכמובן, עליה בשעור המיסים שמדינת ישראל גובה מהצרכנים על מוצרי דלק.
עם זאת, עבור נהגים שצריכת הדלק החודשית שלהם היא גבוהה, במסגרת השימוש העסקי או הפרטי שלהם – מסתמן פתרון מבטיח בדמות דלקנים אוניברסליים, או בשמם האחר – התקני תדלוק אוטומטיים. בעקבות הרפורומה של משרד האנרגיה בשנת 2018, נכנסו לשוק הדלקים התקני תדלוק אוטומטיים שלמעשה מאפשרים לכל בעל רכב בארץ להנות מדלק בתעריפים מוזלים בכל אחת מרשתות תחנות הדלק, בלי קשר לחברת הדלק שמולה קיים הסדר התדלוק.
מה זה בדיוק הפתרון הזה שנקרא דלקן אוניברסלי, היכן ניתן להשיג דלקנים אוניברסליים, למה הם טובים וכמה התענוג הזה עולה? קראו את המאמר שלפניכם וגלו!

 

מה זה דלקן אוניברסלי?

דלקן הינו התקן תדלוק שבו היו משתמשות עד לא מזמן חברות אשר מחזיקות בבעלותם ציי רכב וגם נהגים פרטיים אשר עושים שימוש מרובה ברכבם. דלקנים ופזומטים היו בשימוש בארץ כבר שנים רבות ולאחרונה הם הוחלפו בפתרון חכם ומתקדם יותר: הדלקן האוטומטי.

 

דלקן אוטומטי או התקן תדלוק אוניברסלי

הוא למעשה פתרון שמאפשר לכם לרכוש דלק בתשלום חודשי קבוע עם חשבונית חודשית, במקום לשלם על כל תדלוק בנפרד. הדלקן האוניברסלי מציע פתרון נוח ושימושי מאוד לחברות שמתפעלות צי רכבים שנהגים רבים נוהגים בהם.

הדלקן האוטומטי בעצם חוסך מהנהלת החברה את הצורך לצייד את הנהגים שלה במזומן או כרטיס אשראי שישמשו אותם לתדלוקים שוטפים ולעקוב אחר דיווחי ההוצאות הנפרדים הללו.

 

רגע זה לא אותו הדבר כמו דלקן רגיל?

ממש כמו הדלקן הרגיל שאתם מכירים, גם הדלקן  האוניברסלי הוא התקן תדלוק שמאפשר לנהגים לשלם תמורת התדלוקים שלהם באמצעות חשבונית חודשית במקום שיצטרכו לשלם תמורת הדלק בתום התדלוק במקום. ההבדל לעומת דלקן של פעם, הוא שעם הדלקן האוטומטי אתם למעשה מרוויחים גם את היכולת לתדלק בכל תחנת דלק בארץ בלי קשר לרשת. הדלקן מתאים לכל בעל רכב (רכב חברה, ליסינג, רכב שמשויך לצי רכב, או רכב פרטי), ואפשר להשתמש בו בכל תחנת דלק בישראל – גם אם בבעלותכם הסכם תדלוק מול תחנה של חברת דלק אחרת בארץ.
החל מחודש ינואר 2019, הדלקנים הרגילים בתחנות הדלק כבר אינם פעילים יותר.
משמעו של דבר הוא כי השימוש בהתקני תדלוק משויכים אשר נמצאים בבעלות של רשתות הדלק אינו זמין יותר ולפיכך על מנת שיתאפשר לכם לתדלק באמצעות הדלקן שברכב שלכם, יהיה עליכם להעביר את רכבכם להתקן תדלוק אוטומטי – על ידי ביצוע התקנה של ההתקן מהסוג החדש והמתקדם יותר בשוק.

 

דלקן אוניברסלי – איך הוא פותר עבורי את בעיית מחירי הדלק בישראל?

דלקנים אוניברסליים למעשה חוסכים מהנהג או בעל צי הרכבים את המרדף הבלתי פוסק אחר מחירי הדלק הזולים ביותר. כולם יודעים כי מחירי הדלק בישראל משתנים חדשות לבקרים וההבדלים בעלויות בין תחנות הדלק השונות מאלצים את הנהג פעמים רבות לעשות סיבובים מיותרים. הרעיון שבבסיס השימוש בדלקן אוניברסלי, הוא כזה שבמקום להיות כבולים לתדלוק ברשת ספציפית של תחנות דלק,שבה לאו דווקא תקבלו את מחיר הדלק המשתלם ביותר ליום בו אתם מתדלקים, ניתן כעת לתדלק בכל אחת מתחנות הדלק בארץ ולהשאיר את ההתחשבנות על מחיר התדלוק לסוף החודש מול חברה אחת בלבד, שעושה לכם הסדר תדלוק בתעריף מוגדר מראש ומספקת לכם חשבונית חודשית.

החשבוניות של הדלקנים האוטומטיים לא רק מאפשרות לך להסדיר את התשלום על הדלק ברמה חודשית ובאופן מרוכז, אלא להנות פעמים רבות גם מהנחות כנגד קניה של תכנית תדלוק שמכסה כמות ליטרים גדולה. אם אתם אנשים פרטיים הרי שדלקן אוטומטי פרטי יכול להתאים בעיקר אם אתם מרבים בנסיעות או בעלי משפחה שמחזיקה כמה כלי רכב. יתכן בהחלט כי במקרה כזה של צריכת דלק גבוהה, תוכלו להנות גם אתם מהטבה כזו שתוזיל עבורכם את מחיר הסדר התדלוק הפרטי שלכם בדלקנים אוטומטיים.

 

וואלה, מצא חן בעיני הקונספט הזה של דלקנים אוניברסליים – איך עושים?

אם השתכנעתם גם אתם שהתקן תדלוק אוטומטי / אוניברסלי הוא באמת הפתרון הכי משתלם וחסכוני שקיים כיום עבור צי הרכבים שלכם או רכבי החברה שבבעלותכם, אתם מוזמנים ליצור קשר עם אחת מחברות הדלק בארץ כדי לבקש מהן הצעות מחיר לטובת התקנה של התקן תדלוק אוטומטי ברכבים שלכם. חשוב עם זאת לקחת בחשבון כי מחיר של התקן תדלוק כזה לצד עלות ההתקנה של טבעת תדלוק אוניברסלית ברכב שבבעלותכם, יעלו לכם מחיר שמתווסף על המחיר של הסדר רכישת הדלק. יכולות המשא ומתן שלכם יכולות כמובן לסייע לכם בהוזלת העלויות הללו, וקבלת חבילה של תנאים מועדפים ומחיר משתלם יותר מול הספקיות של הסכם הדלקן האוניברסלי.

 

דלקנים אוניברסליים – מחיר ששווה לשלם

בהנתן השינויים הבלתי צפויים בעלויות הדלק בישראל, קשה עד בלתי אפשרי לשלוט בהוצאות הדלק שלכם. העניין נעשה בעייתי במיוחד כאשר אתם מנהלים עסק ומעוניינים לחסוך בעלויות התחבורה שלכם. לשמחתנו, רפורמת הדלקן האוניברסלי באה לעזרתנו, העסקים הגדולים והקטנים כאחד, בכך שהיא מבטלת את המונופול של רשתות הדלק הגדולות ומאפשרת לספקיות חדשות בתחום הדלק להכנס לתמונה. לא עוד מרדף בלתי פוסק אחר תעריפי התדלוק הנמוכים ביותר לחודש נתון. כעת ניתן להתקין התקן תדלוק אוטומטי ולדעת מראש כמה משלמים.
עלות הסדר התדלוק שלכם היא עניין שתוכלו כמובן להפעיל את כישורי המיקוח שלכם כדי להתאים לתקציבכם והיקף צריכת הדלק שלכם. זוהי ההזדמנות שלכם להחזיר את השליטה על הוצאות הדלק שלכם לידיכם – ולבחור את נותן השירות המשתלם ביותר עבורכם.

הנושאים עליהם עברנו
שתפו בקליק​

מידע נוסף בנושא

ממה מושפע מחיר הדלק בישראל?

הדלק מהווה את אחד המוצרים החיוניים עבור רובנו, והוא משמש אותנו בפעילויות רבות הקשורות לניידות והתנהלות בחיי השגרה. מתי אנו צריכים דלק? יותר נוח לשאול

שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם איש קשר, אשמח לקבל פרטים.