למה חשוב לקבל טיפול משפטי בדו"ח הובלת מטען בניגוד לתקנות?

הובלת מטען באופן שנוגד את התקנות מהווה עבירת תעבורה ועלולה לעלות בקבלת דו"ח. יחד עם זאת, כמו בכל קבלת דו"ח, גם במקרה של קבלת דוח על הובלת מטען בניגוד לתקנות מומלץ לפנות לקבלת טיפול משפטי. טיפול משפטי יכול לסייע לכם לצמצם את הקנס ואף לבטל אתת הדו"ח ויהיה יעל גם במקרים נוספים. הנה כל הסיבות למה להיעזר בעו"ד.

 

מהו טיפול משפטי?

טיפול משפטי הוא למעשה הסתייעות בעו"ד המתמחה בתחום שלכם אשר ייעץ לכם בנושא המשפטי שבו אתם נתקלים, ילווה אתכם וייצג אתכם למול הגורמים הרלוונטיים במידת הצורך. לטיפול משפטי בגין דוחות תנועה מומלץ לפנות לעו"ד המתמחה בתחום ולא לעורכי דין ללא הסמכה בנושא תעבורה.

 

איך טיפול משפטי יעזור לכם?

יתכן ותוכלו לבטל או להפחית את הקנס

טיפול משפטי יסייע לכם לבדוק האם ניתן לבטל או להפחית את הקנס, וזאת בהינתן וניתן בצורה רשלנית או באופן שאינו סביר. על מנת לבטל דוח יש צורך בהבנה בחוקי תעבורה ועל כן כדאי להיעזר בעורך דין מומחה.

 

ביטול רישומים עתידיים

מרבית הדוחות נרשמים לאורך זמן ונצברות לנהג שביצע את העבירה בנקודות. לאחר צבירת נקודות רבות עלול להישלל רישיונו של הנהג. על כן, חשוב לבטל את הדוח בצורה נכונה או לכל הפחות לבטל את רישום הנקודות, וזאת יתאפשר באמצעות טיפול משפטי נכון.

 

ייצוג למול בית משפט לתעבורה

במידה ונקראתם לבית המשפט לתעבורה בשל הדוח או שברצונכם להישפט על מנת לבטל את הדוח, תרצו לקבל ייצוג משפטי מול בית המשפט. יתכן ואף עורך הדין שלכם ימליץ לכם ללכת לבית המשפט וייצג אתכם. עמידה למול בית המשפט יכולה לסייע לכם בביטול הדוח.

 

וידוא שהדו"ח תקין

לא כל אחד ידע לומר שהדוח ניתן באופן רשלני או שאינו תקין, ואז יש עילה לערעור וביטול. היחיד שידע לומר לכם זאת הוא עורך דין אשר מומחה בתחום זה, ולכן כדאי לקבל טיפול משפטי.

 

איך מוצאים טיפול משפטי מתאים?

על מנת למצוא את עורך הדין המתאים עבורכם יהיה עליכם למצוא אחד המתמחה בתחום עבירות תעבורה. כדאי להיעזר בהמלצות על עורכי דין מוצלחים ולמצוא אחד אשר יש לו כמה שיותר ניסיון בדוחות.

 

מה יקרה אם לא אקבל טיפול משפטי?

במידה ותבחרו שלא לקבל טיפול משפטי יפחת הסיכוי שלכם לבטל את הדוח והנקודות ימשיכו להיצבר ברישיונכם. כמו כן, לא יהיה מי שייצג אתכם למול הגורמים הרלוונטיים ותצטרכו לעשות זאת בעצמכם.

 

לסיכום – כשמדובר בקבלת דו"ח כדאי שיהיה לכם סיוע משפטי

סיוע משפטי יעזור בכל מקרה של דוח ובמיוחד כשמדובר בדוח על נשיאת מטען. טיפול משפטי יעזור לבטל את הדוח ואת רישום הנקודות, ויעזור לכם לשמור על רישיונכם.

דוחות תנועה

הנושאים עליהם עברנו
שתפו בקליק​

מידע נוסף בנושא

4 כללי יסוד לתביעות תעבורה

כאשר מדברים על תביעות תעבורה, למעשה מדובר על תביעות אשר מוגשות במסגרת הדין הפלילי מטעם המדינה על פי סט של חוקים הכוללים את פקודת התעבורה,

שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם איש קשר, אשמח לקבל פרטים.