4 שלבים במכירת רכב לקונה רכבים לפירוק

הרכב שלכם גם סיים את תפקידו ואתם מבינים שהדבר הכי נכון לעשות זה להיפטר מהרכב.

מי, מה ואיך זה כבר שאלות אחרות.

אתם הרי רוצים לסיים את העסק כמה שיותר מהר ולנסות להרוויח כמה שקלים על הדרך.

אז אם אתם שוקלים לפנות לקונה רכבים לפירוק מה השלבים ואיך בכלל זה עובד? חמשת השלבים שיעזרו לכם לעשות סדר בבלאגן.

 

  1. מה זה

קונה רכבים לפירוק, זה שירות שילם לכם עבור הרכב שלכם. לא משנה מה יהיה מצבו להם יהיה מה לעשות איתו. אם זה בשביל החלקים שלו שהם יכולים למכור אחר כך חלקי חילוף, אם אם זה בשביל הברזל של הרכב עצמו שהם ממחזרים ומוכרים אחר כך למי שצריך. לפעמים בין בתי העסק השונים הללו יש גם החלפות ועסקים ככה שתהיו בטוחים שהם ישמחו לקנות ממכם את הרכב וגם לשלם כסף טוב עבורו.

 

  1. בירור

דבר ראשון תבררו מה טיב הרכב שלכם, מה הדגם מה מצבו. אם הוא יחסית חדש ויש לו עוד מה לתת תבררו אם אולי עדיף לכם למכור אותו  לאדם פרטי. אם הרכב מסוג נדיר או לא שכיח אז אולי דווקא תרוויחו יותר מפירוק רכבים. תעשו בירורים והשוו מחירים. בדקו מול שירותי פירוק רכבים מה הם יעשו עם הרכב והם מה חושבים שהשווי שלו. בקיצור, תעשו את ההחלטה כשידע הנכון בידיכם.

 

  1. אישורים

צריך לפנות למשרד התחבורה עם הטופס המתאים שאפשר למצוא באתר שלהם. צריך את כל המסמכים המעידים כי זה אכן הרכב שלכם, אז נדרש רשיון תעודת זהות ורישיון רכב. הטופס הנוסף הוא הצהרה שבכוונתכם להוריד את הרכב מהכביש." ביטול רשיון רכב" לצמיתות דורש למלא בסעיף את השדה המיועד למפרקי הרכבים למינהם. ישנה גם אפשרות להזדכות על אגרה הרכב ששילתם עליו. יש טופס המיועד לכך ואם תגישו גם אותו למשרד הרישוי יחזירו לכם את הכסף ששולם בעבר על אגרת הרכב. זה משתלם רצוי לשים לב לזה כי הם לא יציעו לכם את האפשרות הזאת על דעת עצמם.

 

  1. תיאום וסיימתם

ברגע שקיבלתם את כל האישורים אתם יכולים לפנות לקונה רכבים לפירוק. בשלב הזה אתם כבר יודעים פחות או יותר מי האופציות שלכם ומה כל אחד מציע אבל תמיד טוב לבדוק שוב ולמצוא את האיש הנכון לעבודה. מדובר בשירות זריר ויעיל, אתם יכולים לקבוע אפילו מעכשיו לעכשיו, זה תהליך יחסית קצר בו יגיע המפרק יבדוק את הרכב ויפנה אותו ללא תשלום באמצעות הגרר שלו. אתם רק צריכים לתאם מתי נוח לכם ולהסגר על מחיר מראש. תבררו עם כמה בעלי עסק שכאלה לפני כדי שתהיה לכם תחושה בערך בכמה כסף מדובר ותסגרו כמה שיותר פרטים כאלה מראש כדי שלא יהיו הפתעות מיותרות.

 

בית ורכב ישן

הנושאים עליהם עברנו
שתפו בקליק​

מידע נוסף בנושא

כל מה שצריך לדעת על קונה רכבים לפירוק

מבוא כאשר מדובר בקניית רכבים לפירוק, ישנם מספר גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון. תהליך רכישת רכבים לפירוק זכה לפופולריות בשנים האחרונות, הודות לביקוש הגובר לחלקים

למה משתלם לקנות רכב במימון

חולמים על רכב חדש אבל לא מצליחים לחסוך בשבילו כסף? אתם לא צריכים לחכות יותר. קניית רכב במימון, חלקי או מלא, תקרב אתכם אל המטרה

שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם איש קשר, אשמח לקבל פרטים.