רכבים חסכוניים בדלק

בזמן שמחירי הדלק ממשיכים לעלות והמודעות העולמית למשבר האקלים צוברת תאוצה, יותר ויותר אנשים מבקשים לרכוש רכבים חסכוניים בדלק וידידותיים לסביבה, שיקלו גם על הכיס וגם על העולם. למרות שיצרניות הרכב הגדולות מתאימות את הרכבים שלהן לטרנד העולמי והרכבים נעשים יותר ויותר חסכוניים, הבחירה איזה סוג רכב וכיצד לרכוש אותו נעשתה לא פשוטה כלל, ולפעמים עלולה להיות גם יקרה.

 

מה המידע שחובה לדעת לפני בוחרים רכב חסכוני

יחד עם גזפרו, סידרנו עבורכם כל מה שתצטרכו לדעת לפני שאתם מתקדמים לרכב החסכוני הבא שלכם!

מיום ליום, מרגיש שרואים על הכביש יותר ויותר רכבים היברידיים וחשמליים. בעוד שבעבר רכבים היברידיים השתייכו לנישה מאוד צרה, כיום כמעט ואין יצרנית רכב אחת, החל מטויוטה ועד לפרארי, שלא מחזיקה רכבים חסכוניים בדלק בארסנל שלה. עושה רושם, אם כך, שעתיד עולם הרכב נמצא אצל הרכבים החסכוניים, ושעידן הרכבים זוללי-הדלק בא אל קיצו.

למרות זאת, לפעמים נדמה שעל החיסכון בדלק משלמים בצורה אחרת – עלות הרכב עצמו. עובדה זו גורמת ללא מעט אנשים להסס לפני שהם בוחרים ברכב חסכוני יותר ולשלם הרבה יותר בטווח הרחוק.  לכן, אם חשקה נפשכם ברכב היברידי חדשני, תוכלו לפנות לאחת מתוכניות המימון שיקלו משמעותית על העלות המיידית ברכישת רכב חדש, כך שהחיסכון בדלק יורגש הרבה יותר כבר מהרגע הראשון.

 

פתרונות לחסכון בדלק

אבל בשביל לחסוך בדלק, לא חייבים לקנות טסלה חדישה. פתרונות לחסכון בדלק ניתן למצוא במגוון עצום של דרכים, שחלקן אף יקלו על צרות אחרות שהישראלים נתקלים בהן על הכביש. הדוגמה הטובה ביותר למקרה כזה כנראה מערבת את אחד הדברים השנואים ביותר על הישראלים – עומס בכבישים.

אם אתם עובדים בעיר, סביר להניח שאתם מבלים לא מעט זמן בזחילה בפקקים יחד עם מיליוני ישראלים אחרים מדי יום, ואחרי שכבר הגעתם, ייתכן שתצטרכו לבלות לא מעט זמן בחיפושים אחר חנייה. פתרון מעולה לבעיה זו היא מעבר לרכב קומפקטי חסכוני בדלק.

נכון, אמנם עדיין תצטרכו לעמוד בפקקים מדי פעם, אבל מציאת חנייה ברחובות העמוסים של תל אביב תיהפך למשימה קלה בהרבה לעומת רכבים גדולים יותר, וכמות הדלק שתבזבזו על עמידה בפקקים תהיה נמוכה משמעותית. אפשרות נוספת לחיסכון בדלק שהרבה אנשים נוטים לשכוח היא מעבר לרכב ידני.

לא רק שנהיגה ברכב עם תיבת הילוכים ידני אינה באמת מסובכת יותר מנהיגה ברכב אוטומטי, היא גם מהנה יותר ועשויה לשפר את צריכת הדלק שלכם באופן משמעותי.

 

לסיכום

אם אתם לא מוכנים להתפשר על תיבת הילוכים אוטומטית או לא מעוניינים לעבור לרכב קטן, תתעודדו לשמוע שמגוון הרכבים החסכוניים הקיים בשוק כיום גדל מיום ליום, וסביר שתוכלו למצוא כל סוג רכב שתרצו בתצורה היברידית, פלאג אין או חשמלית שתאפשר לכם להנות מחוויית נהיגה חלומית מבלי להרגיש את הכיס בכל פעם שאתם לוחצים על הדוושה.

מכונית על הכביש

הנושאים עליהם עברנו
שתפו בקליק​

מידע נוסף בנושא

3 מקרים שבהם תצטרכו ציוד מכני הנדסי

יש מקרים ספציפיים שמצריכים שימוש בציוד מכני הנדסי. מדובר בין היתר במנופים, זרועות הידראוליות, כפות ועוד. מדריך זה יציג בפניכם את המצבים הללו שמצריכים שימוש

אלו השלבים להחלפת מצבר לרכב

כל נהג מנוסה מגיע לרגע שבו הוא נעמד אל מול המצבר של הרכב ותוהה בקול איך אפשר להחליף אותו. התרחיש הזה אירע לנו לפני כמה

מהם השלבים להשגת רישיון C1

נהיגה היא מיומנות חיונית המספקת לאנשים את החופש והעצמאות לנסוע למקומות שונים בקלות. בישראל הנהיגה היא היבט משמעותי בחיים, והוצאת רישיון נהיגה היא צעד מכריע

מה כרוך בהתקנת עמדת טעינה?

רכבים חשמליים, שעד לפני כמה שנים נשמעו כמו פנטזיה, הם עובדה קיימת. כמעט בכל נסיעה אפשר כבר לראות מכוניות חשמליות נוסעות, והמספר שלהן הולך וגדל.

מה מרכיב את עלות התקנת עמדת הטעינה?

כלי רכב חשמליים (EVs) הופכים פופולריים יותר ויותר כאשר יותר ויותר אנשים מבקשים להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלהם ולחסוך כסף בעלויות הדלק. עם זאת,

איך להרכיב מעלונים ומנופים לנכים

הרכבה של מעלונים ו\או מנופים לרכבים של אנשים עם מוגבלויות צריכה להיעשות באופן מוקפד ומקצועי. שכן, התקנה או הרכבה שמתבצעת באופן רשלני עשויה להוביל בסופו

איך עובד תהליך דיאגנוסטיגה שלם לרכב

רבים מופתעים לשמוע שקיים הליך דיאגנוסטיגה לרכב. שכן, במרבית המקרים, אנחנו מקשרים את המושג דיאגנוסטיגה מעולם הרפואה. הכוונה היא למצבים שבהם אנחנו חווים כאב כלשהו

שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם איש קשר, אשמח לקבל פרטים.