רוצים לחסוך בביטוח הרכב? חדשו אותו אונליין

בתקופה של משבר כלכלי שפוקד כמעט כל בית, אין זה פלא שכולנו מסגלים לעצמנו הרגלי צריכה חדשים וחסכוניים יותר. כי בתקופה של אי-ודאות כלכלית, זה רק טבעי שכל אחד יחפש אפיקים נוספים לחיסכון ולצמצום ההוצאות.

רכישת ביטוח רכב היא אמנם הוצאה שלא ניתן לוותר עליה לחלוטין, אך בהחלט ניתן למצוא דרכים להוזיל את העלויות הכרוכות בה. איך ניתן לעשות זאת? באמצעות רכישת הביטוח אונליין.

 

למה ביטוח אונליין זול יותר?

כמו מוצרים ושירותים רבים אחרים שנמכרים באופן דיגיטלי, גם ביטוח רכב שנרכש אונליין יהיה לרוב זול יותר בהשוואה לאותו ביטוח שיימכר באמצעות סוכן ביטוח או נציג מכירות טלפוני / פרונטאלי. הסיבות העיקריות לכך הן היעדרה של עמלת הסוכן וצמצום הוצאות תפעוליות.

טלפון

 

רכישת ביטוח רכב באופן ישיר וללא סוכן

כשאתם רוכשים ביטוח באופן ישיר מחברת הביטוח, ללא תיווכו של סוכן, אתם חוסכים בראש ובראשונה את עמלת המכירה שמקבל הסוכן מחברת הביטוח עבור כל רכישה, ומגולמת במחיר הביטוח לצרכן. הדבר נכון גם אם תרכשו את הביטוח בשיחת טלפון ישירה למוקד המכירה של חברת הביטוח וגם אם תרכשו אותו באופן דיגיטלי.

אכן, בתחומי ביטוח רבים יש יתרון לרכישה באמצעות סוכן ביטוח. ביטוח בריאות וביטוח חיים הם תחומים מורכבים וסבוכים, שדורשים התאמה של הפוליסה והכיסויים למאפייניו האישיים של המבוטח (סטטוס משפחתי, מצב בריאותי, מצב כלכלי וכו').

לכן רכישתם דורשת ייעוץ מקצועי, התמצאות במגוון הכיסויים הביטוחיים הקיימים בשוק ו"תפירת חליפה ביטוחית" בהתאמה אישית עבור כל מבוטח. עבור פוליסה שכזו, סוכן הביטוח אכן מספק ללקוח ערך ממשי ותמורה הולמת עבור השירות והעמלה שהוא מקבל.

לעומת זאת, תחום ביטוחי הרכב הוא פשוט וקל יותר להתמצאות. העובדה שמדובר בפוליסת ביטוח שנתית, שכל נהג נדרש לחדש מדי שנה, משפרת את ההבנה וההתמצאות בתחום ומגבירה את יכולתו של כל מבוטח לערוך סקרי שוק, להשוות בין הצעות של חברות שונות ולרכוש פוליסה באופן עצמאי. לכן, גם נהג שרכש בעבר ביטוח רכב באמצעות סוכן, יכול בעתיד לרכוש את הביטוח באופן ישיר ולחסוך את עמלת הסוכן.

 

רכישה אונליין: חיסכון בעלויות תפעוליות מוביל לחיסכון בהוצאות

אחת מאפשרויות הרכישה הישירה של פוליסות ביטוח רכב, שהולכת ותופסת תאוצה בשנים האחרונות, היא הרכישה הדיגיטלית. חברות ביטוח רבות מציעות ממשקים לרכישה אונליין, כמו יישומים באתר האינטרנט של החברה או אפליקציות למיניהן.

אם בעבר השימוש באמצעים דיגיטליים היה שמור לקהלים צעירים בעלי אוריינות דיגיטלית גבוהה, הרי שכיום אוכלוסיות רבות ומגוונות יותר לא נרתעות משימוש בכלים אלו. יתרה מכך, אם בעבר אנשים רבים חששו לפרטיותם ונמנעו מביצוע עסקאות גדולות, בהן הם נדרשים לספק פרטים אישיים חשובים באופן מקוון, הרי שכיום אמצעי האבטחה הרבים והמתקדמים ממזערים חשש זה. לראיה – היקף העסקאות והפעולות הנוספות המבוצעות אונליין, גם בתחומי הביטוח והפיננסים, נמצא במגמת עלייה מתמדת.

למגמה זו השלכות חיוביות הן לחברות הביטוח והן למבוטחים. חברות הביטוח יכולות לחסוך בהוצאות התפעוליות שלהן, הודות לממשקים הדיגיטליים שהן מעמידות לרשות לקוחותיהן. ככל שיותר עסקאות ופעולות שירותיות מתבצעות אונליין, כך הן נדרשות להעסיק פחות ופחות נציגי שירות ומכירה, הוצאות השכר שלהן יורדות וגם ההוצאות התפעוליות (שכירות, חשמל וכו'). החיסכון המשמעותי הזה מתורגם גם להוזלת תעריפי הביטוח עבור הלקוחות.

 

לסיכום

אם אתם מחפשים דרכים נוספות לחיסכון בהוצאות, בדקו אפשרות לרכישה אונליין של מוצרים ושירותים, כמו למשל ביטוח הרכב שלכם. גם אם התרגלתם לחדש את ביטוח הרכב באמצעות סוכן הביטוח שלכם או בשיחת טלפון לחברת הביטוח, ייתכן מאוד שתגלו שברכישה אונליין תחסכו לא מעט כסף, וגם תיהנו מתהליך מהיר, נוח ויעיל יותר.

הנושאים עליהם עברנו
שתפו בקליק​

מידע נוסף בנושא

הכירו את ברייקדאון

בימים האחרונים אנו שומעים לא מעט המלצות על אתר שנקרא ברייקדאון. אנו שומעים עליו בעיקר ממי שחיפשו במשך תקופה ממושכת מקום שאפשר למכור אליו את

הכל על מחסום החנייה

בימים האחרונים אנו שומעים לא מעט וויכוחים שבוקעים מהמרפסת הביתית שלנו. מדובר בצעקות של שמעון, השכן שלנו, שמגלה בכל ערב מחדש שמישהו תופס את מקום

מה הוא ציפוי ננו לרכב?

הישראלים מאוד קשורים לרכב שלהם, את זה כולנו יודעים. חלקם גם דואגים לטיפוח שוטף שלו, חלק יותר, חלק פחות. כך או כך, אין דבר מבאס

איזה חברת הסעות היא האמינה ביותר?

כשאנו נוסעים לשדה התעופה בדרך לחופשה משפחתית, כשאנו נוסעים לטיול חברה או לטיול משפחתי גדול בארץ, אנו שמים את מבטחינו בחברת ההסעות שתקח אותנו ליעדנו

3 טיפים לבחירת קסדות לאופנוע

רכיבה לא מתוכננת על אופנוע של קולגה גרמה לנו להבין שבחירה של קסדה לאופנוע זה לא עניין של מה בכך. לכן, החלטנו לעצור את שטף

4 טיפים לבטיחות בכביש על אופנוע

לצערנו, תאונות דרכים הן דבר שקורה יום ביומו בכל רחבי העולם וגם בארץ הקטנה שלנו. אנשים רבים נפגעים בתאונות דרכים והדבר לא פוסח גם על

מסעדות באילת – המדריך המלא

אם אתם מחפשים סושי באילת או מסעדות באילת מדהימות, זה בהחלט המקום לעשות את בדק הבית שלכם. אירועים באילת זו הנקודה הראשונה, אבל מיד לאחר