מה כרוך בהתקנת עמדת טעינה?

רכבים חשמליים, שעד לפני כמה שנים נשמעו כמו פנטזיה, הם עובדה קיימת. כמעט בכל נסיעה אפשר כבר לראות מכוניות חשמליות נוסעות, והמספר שלהן הולך וגדל. האמת היא שזה ממש לא מפתיע. מדובר על תחליף מעולה לרכב עם מנוע הבערה שרובנו נוסעים בו. חוויית הנסיעה נעימה ושקטה, ומדובר על רכבים אמינים וטובים מאוד.

הבונוס העיקרי שיש ברכב החשמלי, מלבד השמירה על כדור הארץ ואיכות הסביבה, היא כמובן החסכון המשמעותי במחיר הדלק. אבל גם רכב חשמלי צריך אנרגיה, ואותה הוא מקבל מטעינה חשמלית. אז אם אתם רוצים לדעת מה זה אומר להתקין עמדת טעינה לרכב חשמלי, פשוט תמשיכו לקרוא ותגלו.

 

למה כדאי להתקין עמדת טעינה בבית?

הרבה אנשים שוקלים לעבור לרכב חשמלי, אך חוששים מעניין ההטענה. האמת שזה די מלחיץ לחשוב שבאמצע הנסיעה אתם נתקעים בלי יכולת להזיז את האוטו, וגם בקבוק עם דלק מתחנת הדלק הקרובה לא יעזור. אבל צריך לנשום עמוק ולהסתכל בנתונים.

רוב הרכבים החשמליים מציעים לכם מאות קילומטרים של נסיעה ללא טעינה, כך שאין מה לחשוש. חוץ מהטווח, יש כיום יותר ויותר עמדות טעינה ציבוריות, ומן הסתם עם הזמן יתווספו עוד עמדות כאלה. ובכל זאת, עמדת טעינה בבית מעניקה לכם ראש שקט וחוסכת לכם המתנה בתור.

תחנת טעינה

איך מתקינים עמדת טעינה בבית פרטי?

אם אתם גרים בבית פרטי, התקנת עמדת טעינה היא סיפור די פשוט. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להזמין איש מקצוע שיבדוק איך אפשר להעביר חשמל מהתשתית המרכזית של הבית לחניה שלידה תמוקם עמדת הטעינה. מלבד זאת, יש צורך לבדוק גם את ההספק החשמלי הפנוי שיש בבית. מורכבות העבודה והמחיר יהיו תלויים במרחק של החניה מלוח החשמל, ובתוואי שאותו צריכה לעבור תשתית החשמל. פרטים נוספים תוכלו למצוא בקישור הזה https://www.boost-point.co.il.

 

איך מתקינים עמדת טעינה בבית דירות?

התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בבית דירות היא סיפור קצת יותר מורכב. אם יש לכם חנייה שרשומה על שמכם בטאבו, וגישה ישירה ממנה לחשמל, לא תהיה בעיה. אם התקנת עמדה עבורכם יכולה לפגוע במישהו אחר, אתם צריכים לתפוס שטח ציבורי, או שתשתית החשמל בבניין לא מספקת, צריך להגיע לסיכום עם ועד הבית. מה שעושים ברוב המקרים הוא התקנה של עמדה טעינה ציבורית שתשמש את כל תושבי הבניין, מה שאומר שגם עלות ההתקנה תתחלק בין כולם.

תחנת טעינה

כמה זה עולה לנו?

כמובן שהשאלה הכי מעניינת היא כמה תעלה העבודה? באופן כללי ניתן לומר שהעלות היא כמה אלפי שקלים, כאשר משתנים כמו מיקום לוח החשמל, מצב התשתית, והתוואי שהיא צריכה לעבור, ישפיעו על המחיר.

 

סיכום

התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בבית אולי נשמעת מפחידה, אבל זה תהליך פשוט מאוד שיחסוך לכם המון זמן וכאב ראש. אנחנו ממליצים בחום!

תחנת טעינה

הנושאים עליהם עברנו
שתפו בקליק​

מידע נוסף בנושא

3 מקרים שבהם תצטרכו ציוד מכני הנדסי

יש מקרים ספציפיים שמצריכים שימוש בציוד מכני הנדסי. מדובר בין היתר במנופים, זרועות הידראוליות, כפות ועוד. מדריך זה יציג בפניכם את המצבים הללו שמצריכים שימוש

אלו השלבים להחלפת מצבר לרכב

כל נהג מנוסה מגיע לרגע שבו הוא נעמד אל מול המצבר של הרכב ותוהה בקול איך אפשר להחליף אותו. התרחיש הזה אירע לנו לפני כמה

מהם השלבים להשגת רישיון C1

נהיגה היא מיומנות חיונית המספקת לאנשים את החופש והעצמאות לנסוע למקומות שונים בקלות. בישראל הנהיגה היא היבט משמעותי בחיים, והוצאת רישיון נהיגה היא צעד מכריע

מה מרכיב את עלות התקנת עמדת הטעינה?

כלי רכב חשמליים (EVs) הופכים פופולריים יותר ויותר כאשר יותר ויותר אנשים מבקשים להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלהם ולחסוך כסף בעלויות הדלק. עם זאת,

רכבים חסכוניים בדלק

בזמן שמחירי הדלק ממשיכים לעלות והמודעות העולמית למשבר האקלים צוברת תאוצה, יותר ויותר אנשים מבקשים לרכוש רכבים חסכוניים בדלק וידידותיים לסביבה, שיקלו גם על הכיס

איך להרכיב מעלונים ומנופים לנכים

הרכבה של מעלונים ו\או מנופים לרכבים של אנשים עם מוגבלויות צריכה להיעשות באופן מוקפד ומקצועי. שכן, התקנה או הרכבה שמתבצעת באופן רשלני עשויה להוביל בסופו

שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם איש קשר, אשמח לקבל פרטים.