מה כרוך בהשכרת רכב אספנות?

רכבי אספנות הן מכוניות מפתות. הם מייצגים את הפשטות, או האומנות, או העילגות של אמצע המאה ה-20. השכרת רכב אספנות מספקת לכם כניסה מרשימה לכל אירוע. יציאה מרכב אספנות יוצרת אווירה של קלאסה ותחכום עבור בעלי שמחות, ובמיוחד באירועים מסוג חתונות. זה ייראה מדהים גם בזמן אמת וגם בתמונות, וזו הסיבה שישראלים רבים, יודעים ששווה להשקיע בשביל החוויה המדהימה הזו. אבל במה זה כרוך להשכיר רכב אספנות?

 

מה אתם צריכים בשביל להשכיר רכב אספנות?

כל שעליכם לוודא כאשר אתם רוצים להשכיר רכב אספנות הוא שאתם מעל גיל הנהיגה, ומחזיקים ברישיון בתוקף, ושהינו יהיה בתוקף בזמן ההשכרה המיוחל. מעבר לכך, כל שעליכם לעשות הוא למצוא את החברה הנכונה, שתוכל לספק לכם את הרכבים והשירות ברמה הגבוה ביותר, ובמחיר ללא מתחרים.

רכבי אספנות להשכרה

מגוון רכבי אספנות להשכרה

באתר של photoauto תוכלו למצוא 5 רכבי אספנות להשכרה, שמכוונים לסוגים שונים של אנשים מקרב קהל חובי הרכבים.  אשר יכולים להיות מתאימים למגוון רחב של סוגי אירועים, או סתם תירוץ להגשים חלום ולנהוג ברכב אספנות מפורסם, עם סיפור ארוך מאחוריי כל אחד מהדגמים שמוצעים לכם באתר החברה.

 

פורד תנדרבירד

הדגם האלמותי של פורד תנדרבירד, שנת 1966. רכב של עוצמה אמריקאית גרידא, שהונצח בסרט ג'ימס בונד גולדפינגר. פורד תנדרבירד הוא רכב עם הנעה אחורית של מנוע 7000 סמק. עם כוח ונוכחות כביש מרשימה מאין כמוה.

 

מרצדס קבריולט

הרכב הפתוח האגדי של מרצדס, מהדגם של שנת 1972, מביא לכם חווית נהיגה שאין כמותה. של רכב עם גג פתוח שמתאים במיוחד להשכרה בימים החמים של האביב והקיץ.

רכבי אספנות להשכרה

קרייזלר לברון אימפריאל

הרכב האגדי של חברת קרייזלר מדגם שנית 1962, הוא פנינה של ממש בעולם רכבי האספנות. רכב נדיר שיש מסוגו מעט מאוד דגמים מתפקדים בארץ, מתאים בדיוק לחובבי חוויית נהיגה יוקרתית בניחוח של פעם. מצויד במנוע בנפח של  6.8 ליטר, עם 8 צילינדרים, הרכב הזה הוא בדיוק מה שאתם מחפשים עם אתם מחפשים להיות נושא השיחה באירוע הבא שאליו תגיעו בקרייזלר לברון אימפריאל.

 

דודג' דה לוקס

רכב האספנות דודג' דה לוקס שנת  1947 האגדי, שהפך לסמל של חדשנות אמריקאית לאחר מלחמת העולם השנייה, והונצח באלפי סרטים וסדרות בימי תחילת תור הזהב ההוליוודי.

 

קאדילק אל דורדו

הרכב המפורסם של קאדילק בדגם האגדי משנת 1976, הוא בחירה נהדרת לאנשים שמעוניינים בלהשכיר רכב אספנות יוקרתי, מפואר ונוח. הרכב המפורסם שלידו נרצח דון קורלאונה בסרט הסנדק, זמין עבורכם בקליק אחד.

 

לסיכום

באתר של פוטואוטו תוכלו למצוא מגוון רחב של רכבי אספנות להשכרה, שיעזרו להפוך כל הגעה שלכם לאירוע למרשימה ומעוררת נושא לשיחה. בשירות הצוות המסור שיספק לכם את הכלים וההדרכה לגנוב את ההצגה באירוע הבא שלכם.

רכבי אספנות להשכרה

הנושאים עליהם עברנו
שתפו בקליק​

מידע נוסף בנושא

השכרת רכב – כל מה שחשוב לדעת

השכרת רכב היא אפשרות נוחה וגמישה להסעות, בין אם אתם נוסעים לעסקים או להנאה. השכרה מספקת את החופש לחקור מקומות חדשים בקצב שלך ומבטלת את

שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם איש קשר, אשמח לקבל פרטים.