מה היתרונות בשימוש בדלקן אוניברסלי

כשאתם באים להתקין דלקן ברכב, אתם צריכים לבחור בין דלקן אוניברסלי לבין דלקן של אחת מחברות הדלקים הגדולות. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא למה כדאי לכם לבחור להשתמש בדלקן אוניברסלי, מה היתרונות בשימוש בדלקן אוניברסלי ועוד מידע רב, מעניין וחשוב בנושא.

 

למה לבחור בדלקן אוניברסלי

ישראלים רבים רואים ברכב עם דלקן את אחד התמריצים הטובים ביותר. זה לא משנה אם אתם חברה שמנסה למשוך עובדים או חברת ליסינג שמנסה למשוך לקוחות – אם תציעו למי שעומד מולכם רכב עם דלקן, סביר להניח שהוא יתייחס להצעה שלכם יותר ברצינות.

כשמחירי הדלק רק עולים, ואנחנו רואים על הכביש יותר ויותר רכבים היברידיים או חשמליים – אנחנו צריכים סיבה טובה לבחור ברכב בעל מנוע בנזין. דלקן יכול להיות בדיוק הסיבה הזו. התקנת דלקן ברכב מעניקה לכם יתרון פסיכולוגי, שמושך לקוחות ומכניס לכם כסף.

 

דלקן אוניברסלי נותן לכם פריסה ארצית

היתרון המשמעותי ביותר של דלקן אוניברסלי על פני דלקן של אחת מחברות הדלקים הגדולות הוא שעם דלקן אוניברסלי תוכלו לתדלק בכל מקום ובכל זמן. אם ברכב שלכם מותקן דלקן אוניברסלי, אתם יכולים לתדלק בכל תחנת דלק בארץ – בלי להתחיל לחשב מרחקים ולהיכנס ללחצים.

זה לא משנה כמה טובה פריסת התחנות של חברת הדלקים הגדולה שנתנה לכם הצעת מחיר – היא לא טובה כמו פריסת התחנות שדלקן אוניברסלי מאפשר לכם גישה אליהן.

 

דלקן אוניברסלי מתאים לחברות קטנות ופרטיים

זה לא משנה אם אתם שליחים פרטיים בעלי רכב אחד, משפחה עם שני רכבים או עסק קטן עם עשרה רכבים – דלקן אוניברסלי מתאים לכולם. למשל, דלקן אוניברסלי יתאים לך אם את נהגת מונית פרטית שרוצה לנתח את הוצאות הדלק שלך בקלות. דלקן אוניברסלי מתאים גם למשפחה שרוצה לנטר או להגביל קצת את כמות הנסיעות של הילדים. גם עסק קטן ייהנה מדלקן אוניברסלי.

 

דלקן אוניברסלי חוסך זמן

דלקן אוניברסלי נותן לכל נהג שהדלקן מותקן ברכבו לבחור באיזו תחנת דלק לעצור ללא צורך בביצוע נסיעות מיוחדות או עיקופים מיותרים. שימוש בדלקן אוניברסלי גם מקנה לכם את האפשרות לעקוב אחרי כל ההוצאות הקשורות בדלק באופן מפורט ומדויק, בלי לבזבז זמן בסוף של חודש באיסוף קבלות וחישובים מייגעים.

 

סיכום

לשימוש בדלקן אוניברסלי יתרונות רבים. שלושת היתרונות בשימוש בדלקן אוניברסלי שהוזכרו בטקסט שלפניכם הם החיסכון בזמן, הנגישות למגוון רחב יותר של תחנות דלק ממה שדלקן של אחת מחברות הדלקים הגדולות מציע וההתאמה של דלקן אוניברסלי גם לעסקים קטנים, משפחות ופרטיים.

למרות שמדינת ישראל היא קטנה יחסית, עדיין לוקח לא מעט זמן להגיע בה ממקום למקום. בגלל שהתחבורה הציבורית לא מפותחת מספיק, לא מעט ישראלים נעים בכבישים ברכבים פרטיים. אחזקה של רכב פרטי יכולה לעלות לא מעט כסף, ודלקן אוניברסלי מסייע בחיסכון.

לתדלק

הנושאים עליהם עברנו
שתפו בקליק​

מידע נוסף בנושא

יתרונות הדלקן – יצאנו לבדוק

על המושג "דלקן" שמעתם? אנו נהיה מאוד מופתעים אם לא! דלקן הפך לחלק בלתי נפרד מעולם התדלוק הישראלי בשנים האחרונות, והוא פופולארי גם במדינות אחרות

דלקן אוניברסלי: כך בדיוק זה עובד

בוודאי שמעתם לא מעט לגבי הדלקן האוניברסלי: אותה שיטת תדלוק חדשה שחוללה מהפכה בקרב כל בעלי הדלקנים למיניהם. אך מה עומד מאחורי השיטה? מהן היתרונות

שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם איש קשר, אשמח לקבל פרטים.