הוצאות אפסיות על דלק: מהפכת הרכבים החשמליים!

טסלה מובילה את המהפכה הגדולה ביותר בשוק התחבורה מזה עשרות שנים. רכבים חשמליים ללא בנזין, הדור הבא, לא עוד רכבים היברידים, אלא רכבים חשמליים המאפשרים סל רחב של יתרונות לנוהגים בהם, הצרכן הישראלי יגלה לאחר זמן קצר שהוצאות אפסיות על דלק, זהו אחד היסודות במהפכת הרכבים החשמליים.

 

המהפכה כבר כאן

השימוש ברכבים החשמליים נראה שמתחלק כמו בצבא לשלושה חלקים. הראשון אלו שלא מוכנים לשמוע על רכב חשמלי ותקועים ברעיונות ותפיסות מיושנות. הקבוצה השנייה, אלו שמתלבטים ועדיין לא הבינו מה הם מפסידים בכל יום שהם משלמים על דלק. הקבוצה השלישית, שגדלה ומתפתחת במהירות, אלו שכבר נוהגים ברכב חשמלי ויודעים שהם לא חוזרים אחורה לטכנולוגיות של המאה הקודמת.

חברת טסלה יצרה סטנדרט שאי אפשר לערער אליו, המכוניות החשמליות הם לא הדבר הבא, הן הדבר של כאן ועכשיו, אפשר לעצום עיניים, אי אפשר להתעלם מהמציאות. הכבישים בארץ ובעולם הולכים ומתמלאים ברכבים חשמליים מסוגים שונים על חשבון רכבי הבנזין והסולר.

הדגמים החדשים ובראשם טסלה מודל 3 מייצרים רמת איכות המתקדמת בצעדי ענק ומאפשרת חווית נהיגה חדשה ומסעירה. למכוניות הללו אין סיבה להיות מושפעות ממחירי הדלק, הוא פשוט שייך לעידן אחר ומיושן.

המהפכה כבר כאן

 הוצאות הדלק נעלמות

כאשר אנו באים להתעמק בחשבון ההוצאות שלנו נוכל לראות שאחד מסעיפי ההוצאה הגדולים בכל חודש למשפחה הן הוצאות הדלק. בישראל בשנת 2023 הוצאות הדלק לרכב בודד נעו בין 1000-1500 ₪ לחודש. עוד ידוע כי כל משפחה מחזיקה 2 רכבים, החשבון פשוט. עלות השימוש בחשמל על רכב חשמלי הנוסע את אותו המרחק עומד על כ10%  בעת טעינה ביתית לעומת התשלום על דלק ועל מחיר הנע סביב 25%  ממחיר הבנזין בעמדות טעינה ציבוריות.

מכאן אנו למדים שמשפחה המעבירה את הנסיעות שלה מרכב בנזין לרכב חשמלי תחסוך עד סכום הנא בין 12,000 – 18,000 ₪ בתחזוקת הרכב בשנה, אם יחליפו את שני הרכבים החיסכון יכול להגיע לכדי 30,000 ₪ בשנה. בעולם של עליית מחירים תמידית, זוהי מהפיכה של ממש בהוצאות המשפחה

 הוצאות הדלק נעלמות

דלק הוא לא סוף הסיפור

מכוניות חשמליות דוגמת טסלה מודל 3 הן לא רק מכוניות אשר מצליחות לייצר חווית נהיגה מצויינת תוך הפסקת השימוש בבנזין ובכך להוזיל עלויות. המשמעויות הכלכליות מביאות הפחתה בהוצאות הרכב במקומות נוספים:

  • הטיפול המסורתי לרכב, פעם קראו לו טיפול עשרת אלפים, היום כבר טיפול חמש עשרה, השורה התחתונה העלות של טיפול כזה ברכב חשמלי זולה ב75%  ממחיר הטיפול ברכב רגיל.
  • חלקי החילוף של מנועי הבנזין יקרים ומורכבים יותר. טיפול לרכב חשמלי בעת תקלה הוא זול משמעותית.
  • הטסט בעבור רכב חשמלי נע כיום סביב 500 ₪ לעומת כ1500 ₪ לרכב בנזין, שליש המחיר.

איך שלא נהפוך את הסיטואציה החדשה שהעולם הביא לפתחנו וחברת טסלה מובילה אותו היא העובדה שרכב חשמלי בנוסף להיותו חדש, מתקדם, ירוק ואיכותי, הוא גם מכשיר לחסכון משמעותי בהוצאות המשפחה על רכבים.

הוצאות אפסיות על דלק מהפכת הרכבים החשמליים!

הנושאים עליהם עברנו
שתפו בקליק​

מידע נוסף בנושא

3 מקרים שבהם תצטרכו ציוד מכני הנדסי

יש מקרים ספציפיים שמצריכים שימוש בציוד מכני הנדסי. מדובר בין היתר במנופים, זרועות הידראוליות, כפות ועוד. מדריך זה יציג בפניכם את המצבים הללו שמצריכים שימוש

אלו השלבים להחלפת מצבר לרכב

כל נהג מנוסה מגיע לרגע שבו הוא נעמד אל מול המצבר של הרכב ותוהה בקול איך אפשר להחליף אותו. התרחיש הזה אירע לנו לפני כמה

מהם השלבים להשגת רישיון C1

נהיגה היא מיומנות חיונית המספקת לאנשים את החופש והעצמאות לנסוע למקומות שונים בקלות. בישראל הנהיגה היא היבט משמעותי בחיים, והוצאת רישיון נהיגה היא צעד מכריע

מה כרוך בהתקנת עמדת טעינה?

רכבים חשמליים, שעד לפני כמה שנים נשמעו כמו פנטזיה, הם עובדה קיימת. כמעט בכל נסיעה אפשר כבר לראות מכוניות חשמליות נוסעות, והמספר שלהן הולך וגדל.

מה מרכיב את עלות התקנת עמדת הטעינה?

כלי רכב חשמליים (EVs) הופכים פופולריים יותר ויותר כאשר יותר ויותר אנשים מבקשים להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלהם ולחסוך כסף בעלויות הדלק. עם זאת,

רכבים חסכוניים בדלק

בזמן שמחירי הדלק ממשיכים לעלות והמודעות העולמית למשבר האקלים צוברת תאוצה, יותר ויותר אנשים מבקשים לרכוש רכבים חסכוניים בדלק וידידותיים לסביבה, שיקלו גם על הכיס

איך להרכיב מעלונים ומנופים לנכים

הרכבה של מעלונים ו\או מנופים לרכבים של אנשים עם מוגבלויות צריכה להיעשות באופן מוקפד ומקצועי. שכן, התקנה או הרכבה שמתבצעת באופן רשלני עשויה להוביל בסופו

שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם איש קשר, אשמח לקבל פרטים.