מהי מעלית אופנועים

בניגוד לכלי רכב אחרים, את האופנוע שלנו אנחנו יכולים לתחזק בכוחות עצמנו בעזרת ידע יחסית מצומצם. גם אחרי שאתם מחזיקים בידע הרלוונטי, עדיין חשוב שיהיו לכם את הכלים שמאפשרים לכם לבצע את הטיפול הזה. אחד הכלים הכי חשובים בהקשר הזה הוא מעלית לאופנועים, ואלמוג קינן מעלית אופנועים כאן כדי לספר לכם עליה. 

 

מעלית אופנועים

מעלית אופנועים היא מעין מנוף שנועד להרים אופנועים. המעלית תופסת את האופנוע ומרימה אותו עד לגובה שבו יהיה לנו נוח לגשת אליו. המעלית גם מחזיקה את האופנוע באופן יציב ומונעת ממנו ליפול, דבר שהוא כמובן קריטי בכלי שהוא דו גלגלי. בואו לגלות עוד מידע על אופנועים באתר https://elitemoto.co.il.

אופנוע

למה זה חשוב

את הג'ק שיש לנו ברכב כולם מכירים, כאשר השימוש שלנו בכלי הזה נעשה לצורך החלפת גלגל בדרך כלל. ברגע שהרכב שלנו זקוק לטיפול קצת יותר רציני בדרך כלל נפנה למוסך, ומעטים האנשים שמטפלים ברכב שלהם בכוחות עצמם. הדבר הזה משתנה כאשר אנחנו פונים לעולם האופנועים. לרוכבי אופנועים יש בדרך כלל חיבה מיוחדת לכלי שלהם, מה שמוביל אותם לטפל בו בכוחות עצמם.

כדי שתוכלו לטפל באופנוע שלכם בצורה נוחה, ג'ק פשוט לא מספיק, וכדאי שתהיה לכם מעלית שתשים את האופנוע במצב שבו נוח לכם לטפל בו. עבור רוכבי שטח שזקוקים גם לנקות האופנוע בצורה קבועה, המעלית הזו היא מוצר שאי אפשר לוותר עליו.

 

איך לבחור מעלית מתאימה

בחירת המעלית צריכה להיעשות בהתאם לאופנוע שלכם. בדרך כלל המעליות מוגדרות ביחס למשקל של האופנוע, כך שכל מה שאתם צריכים לעשות זה לבדוק שהמעלית אכן מסוגלת להרים את האופנוע שלכם. בנוסף, שימו לב מה הצורה שבה האופנוע מונח על המעלית. יש מעליות שבהן האופנוע נתפס על הצד של המעלית ואילו במעליות אחרות המעלית מרימה את האופנוע מהתחתית.

לכל מעלית יש את היתרונות שלה, ואתם תצטרכו לבצע את הבחירה שלכם ביחס לשימוש שאתם עושים במעלית. מעלית שמיועדת לשעת חירום בלבד לא דומה למעלית שנועדה לשימוש קבוע לצורך תיקון או טיפול שוטף באופנוע.

מעלית מתאימה

חברה מוכרת

מעלית לאופנועים היא כלי בעל חשיבות בטיחותית רבה. המעלית אמורה לשמור על האופנוע שלכם יציב, כדי שבעת הטיפול בו הוא לא יזוז. זו בדיוק הסיבה שלא כדאי לנסות למצוא את המעלית הכי זולה שיש, אלא דווקא לבחור במעלית שמיוצרת על ידי חברה איכותית. מעלית כזו גם תחזיק אצלכם לאורך זמן רב, וכמובן תשמור על הביטחון האישי שלכם בעת הטיפול באופנוע.

 

לסיכום

מעלית אופנועים היא מה שמאפשר לנו לטפל ולנקות את האופנוע בצורה נוחה. המעלית מרימה את האופנוע ומחזיקה אותו בצורה יציבה לכל משך הטיפול. בבחירת מעלית עליכם לוודא שהמעלית מסוגלת להרים אופנוע במשקל של האופנוע שלכם, וכמובן, לא לשכוח לבדוק מי החברה שמייצרת אותה כדי לשמור על תקן בטיחותי גבוה.

מעלית אופנוע

הנושאים עליהם עברנו
שתפו בקליק​

מידע נוסף בנושא

שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם איש קשר, אשמח לקבל פרטים.