למנוע את הגניבה הבאה

יודעים שכל אופנוע שלישי בארץ, ככל הנראה ייגנב? שמעתם שהימים הכי "חמים" לגניבת אופנועים הם ימי שני עד רביעי? סטטיסטיקה עגומה עד מאוד, אפילו אם האופנוע שלכם לא עלה לכם הון תעופות. שילמתם עליו ממיטב כספכם ואף אחד לא רוצה להיות חלק מהסטטיסטיקה.

למה זה קורה? מה ניתן לעשות בשביל להבטיח שלנו זה לא יקרה? ואם לא להבטיח אז לפחות למזער סיכונים? יצאנו לבדוק.

 

 למה אופנועים וקטנועים כל כך מועדים לגניבות?

קשה להאמין שמישהו שבבעלותו יש כלי דו גלגלי, לא יודע את התשובה, אבל בכל זאת החלטנו להסביר.

בראש ובראשונה, מעטים הם בעלי כלים דו גלגליים, שטורחים להתקין עליהם אזעקה. האם מישהו התעניין פעם על אזעקה מומלצת לאופנוע או על אזעקת ביפר? קשה לנו להאמין. אם, ברגע שמדובר ברכב, די ברור לכולם שחייבים לצייד אותו בכל אמצעי מיגון העומדים לרשותנו, בכל מה שנוגע לדו גלגלי, כולם הופכים שאננים וחסכנים שלא במקום הנכון. ביטויים כגון סתם בזבוב כסף וצעצוע יקר, זה הביטויים שלרוב תשמעו בנוגע לאזעקה על הדו גלגלי.

עכשיו תחשבו שבבוקר, כאשר תגלו שהדו גלגלי שלכם כבר לא חונה מתחת לבית, תחשבו כמה סתמית הייתה המחשבה, שאזעקה זה סתם בזבוז כסף מיותר וכמה חבל שדווקא במקום הזה הקטנתם ראש.

 

מה הגורמים הנוספים שמשפיעים על גניבת כלים דו גלגליים?

פרט לאותה הקמצנות, סליחה החסכנות, המאוד מיותרת, שבגללה לא נתקין אזעקה על הכלי, ישנן סיבות נוספות – צריך להבין לשם מה בכלל גונבים כלים דו גלגליים.

אם יש ברשותכם כלי ישן יחסית, ככל הנראה הוא ילך לחלקי חילוף, המבוקשים עד מאוד. אם מדובר בכלי חדש ואיכותי, לרוב הוא יחליף מספר רישוי, ישנה בעלים ויהיה בשימוש אי שם בשטחים.

בנוסף לכל זה, למשטרה לא חסרים תיקים רציניים לטפל בהם בכל רגע נתון והם יעדיפו להתעסק בהם, מאשר להתעמק בחיפוש אחר כלי דו גלגלי שנגנב. כמובן, קרו מקרים בהם המשטרה הצליחה לגלות בזמן אמת את מקום המצאתו של הכלי, אבל לרוב מדובר בכלים גדולים, שקשה לפספס.

כפי שנאמר, ראו הוזהרתם.

 

מה ניתן לעשות על מנת להוריד את הסיכון לגניבת הדו גלגלי שלכם?

דבר ראשון והפשוט ביותר שניתן לעשות, זה להתחיל לקשור את הכלי. כן , גם כאשר אתם פשוט " משאירים אותו לחמש דקות" והולכים שנייה להביא משהו. לא חסרים מקרים בהם הבעלים שעזב ל"שנייה" את האופנוע גילה בחזרתו, שאין לו למה לחזור.

דבר נוסף שתוכלו לעשות, זה בכל זאת להשקיע כסף ולרכוש מערכת אזעקה ואיתור, לא חסרים שכלולים מטורפים כרגע בשוק ואנחנו מבטיחים לכם שהם שווים את זה. אז נכון שמדובר בהשקעה כספית שהיא ממיטב כספכם, אבל גם את הדו גלגלי קניתם כך ואין סיבה להתחיל לחסוך דווקא על זה.

דבר שלישי ואלי החשוב והאחראי ביותר, זה לעשות ביטוח מקיף לכלי דו גלגלי, שידאג להחזיר לכם את הכסף במידה והכלי ייגנב. בטח תגידו שמדובר בסכום לא קטן ושוב, החסכנות הטבעית מרימה פה ראש.

אנחנו נענה שבמידה ותישארו ללא האופנוע שלכם, הביטוח יממן לכם את הדו גלגלי החדש ותבינו את ההיגיון.

 

ועכשיו – כמה עובדות מעניינות בעניין ביטוח הכלי הדו גלגלי שלכם

יודעים מה הדגם של הדו גלגלי שהכי נפוץ בארץ? אנחנו כן, מדובר במובי 125 של קימקו. הדגם הפשוט שמוביל את הרשימה כבר כמה שנים ברצף. למה אתם שואלים? האופנוע שמשמש את רוב השליחים ואם יש מישהו שפרח בכל תקופת הקורונה, הרי זה הם.

יודעים מה האופנוע הכי נגנב בארץ? גם לזה יש לנו תשובה. הכלים של סאן יאנג הם המצרך המבוקש בתחום הגניבות. האמת קצת נלחצנו בעצמנו, שכן גם אנחנו בעלים של דו גלגלי מחברת סאן יאנג.

אז רצנו לקשור אותו טוב, לבדוק שהאזעקה פעילה  ושהביטוח שלו הוא מקיף. באים איתנו?

כלי תחבורה

 

הנושאים עליהם עברנו
שתפו בקליק​

מידע נוסף בנושא

הכירו את ברייקדאון

בימים האחרונים אנו שומעים לא מעט המלצות על אתר שנקרא ברייקדאון. אנו שומעים עליו בעיקר ממי שחיפשו במשך תקופה ממושכת מקום שאפשר למכור אליו את

הכל על מחסום החנייה

בימים האחרונים אנו שומעים לא מעט וויכוחים שבוקעים מהמרפסת הביתית שלנו. מדובר בצעקות של שמעון, השכן שלנו, שמגלה בכל ערב מחדש שמישהו תופס את מקום

מה הוא ציפוי ננו לרכב?

הישראלים מאוד קשורים לרכב שלהם, את זה כולנו יודעים. חלקם גם דואגים לטיפוח שוטף שלו, חלק יותר, חלק פחות. כך או כך, אין דבר מבאס

איזה חברת הסעות היא האמינה ביותר?

כשאנו נוסעים לשדה התעופה בדרך לחופשה משפחתית, כשאנו נוסעים לטיול חברה או לטיול משפחתי גדול בארץ, אנו שמים את מבטחינו בחברת ההסעות שתקח אותנו ליעדנו

3 טיפים לבחירת קסדות לאופנוע

רכיבה לא מתוכננת על אופנוע של קולגה גרמה לנו להבין שבחירה של קסדה לאופנוע זה לא עניין של מה בכך. לכן, החלטנו לעצור את שטף

4 טיפים לבטיחות בכביש על אופנוע

לצערנו, תאונות דרכים הן דבר שקורה יום ביומו בכל רחבי העולם וגם בארץ הקטנה שלנו. אנשים רבים נפגעים בתאונות דרכים והדבר לא פוסח גם על

מסעדות באילת – המדריך המלא

אם אתם מחפשים סושי באילת או מסעדות באילת מדהימות, זה בהחלט המקום לעשות את בדק הבית שלכם. אירועים באילת זו הנקודה הראשונה, אבל מיד לאחר