למה משתלם לקנות רכב במימון

חולמים על רכב חדש אבל לא מצליחים לחסוך בשבילו כסף? אתם לא צריכים לחכות יותר.

קניית רכב במימון, חלקי או מלא, תקרב אתכם אל המטרה הנכספת במינימום מאמץ ומקסימום התאמה.

 

מימון לקניית רכב

קניית רכב דורשת הוצאה גדולה של סכום כסף, ובדרך כלל גם לקיחת הלוואה לשם כך, בעיקר כאשר מדובר ברכישת רכב חדש. הלוואה לצורך קניית רכב ניתן לקחת מגופים שונים, כמו הבנק – שלכם, או מבנקים אחרים, וחברות מימון חיצונית כמו חברות כרטיסי אשראי וחברות מימון. הבעייתיות בהלוואה שכזו, היא שערכו של הרכב יורד במרוצת השנים, ומשאיר את הגוף המלווה עם נכס משועבד שעלול שלא להחזיר את סכום ההלוואה במידה ולא תעמדו בתשלומים.

 

מימון לקניית רכב דרך הבנק

כדי לקבל את המימון לו אתם זקוקים, הבנקים יקשו עליכם וירצו לראות את המצב הכלכלי שלכם: האם אתם אכן מסוגלים להחזיר את ההלוואה? לכן, ברוב המקרים הבנק שייתן לכם את ההצעה הטובה ביותר הוא הבנק שלכם, שכבר מכיר אתכם. לכל בנק יש הצעות מימון שונות, בהתאם לאחוז המימון שאתם צריכים, מחיר הרכב, והפרופיל שלכם.

 

מימון חיצוני לקניית רכב

חברות מימון חוץ בנקאיות הן הדרך הקלה יותר לקבלת הלוואה ואחוזי מימון גבוהים. חברות מימון אלה יסכימו כמעט תמיד לספק לכם מימון, ללא קשר למצב חשבון הבנק שלכם, אך הריביות שתשלמו להם יהיו גבוהות יותר מהריביות בבנק.  חברות מימון מסוימות, כמו קאריזמה מוטורס – מימון לרכב חדש, יבקשו לדעת איזה רכב אתם רוצים ובאיזה החזר חודשי אתם יכולים לעמוד ויעשו בשבילכם את כל העבודה הקשה; איתור הרכב המתאים ופנייה לגופים ממנים שונים במטרה למצוא עבורכם את העסקה המשתלמת ביותר.

 

היתרונות בקניית רכב במימון

היתרון הברור מאליו הוא, שגם אם אין ברשותכם את מלוא הסכום הדרוש לקניית הרכב, ואפילו אין ברשותכם סכום כסף כלשהו לשים כמקדמה על הרכב, תוכלו בכל זאת לרכוש את הרכב שאתם רוצים. כמובן כי מומלץ לוודא שאתם אכן מסוגלים לעמוד בהחזר החודשי על הרכב. בנוסף, ברכישת רכב דרך חברות מימון, יבצעו עבורכם סקר שוק וימצאו לכם את התנאים המשתלמים ביותר, מתוך הניסיון הקשרים המקצועיים שלהם. אם תנסו לעשות זאת לבדכם, ככל הנראה שתשלמו יותר.

 

הדובדבן שבקצפת – טרייד אין

היתרון הגדול שברכישת רכב במימון דרך חברות חיצוניות, הוא שאתם יכולים לבקש טרייד אין בסוף התקופה. במסגרת הטרייד אין תוכלו להחליף את הרכב הקיים ברכב אחר, חדיש יותר, ולהמשיך לשלם את התשלומים החודשיים אותם שילמתם עד כה. כמובן שהיתרון שבטרייד אין מובהק – תוכלו לסוע תמיד ברכב חדש ובמצב טוב.

 

לסיכום

רכישת רכב במימון היא פתרון למי שאין את כל הכסף הדרוש לקניית הרכב. מימון חלקי או מלא ניתן לקבל דרך הבנקים או דרך חברות חוץ בנקאיות המספקות שירותים אלה, ובמקרים מסוימים גם לקבל טרייד אין כעבור מספר שנים. קניית רכב במימון מאפשרת לכם לפרוס את ההחזר החודשי בדרך שהכי נוחה לכם, מבלי שהייתם צריכים לחסוך שנים בשביל רכב החלומות שלכם.

 

מוכר רכבים

הנושאים עליהם עברנו
שתפו בקליק​

מידע נוסף בנושא

כל מה שצריך לדעת על קונה רכבים לפירוק

מבוא כאשר מדובר בקניית רכבים לפירוק, ישנם מספר גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון. תהליך רכישת רכבים לפירוק זכה לפופולריות בשנים האחרונות, הודות לביקוש הגובר לחלקים

שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם איש קשר, אשמח לקבל פרטים.