האם יש חשיבות למוסך המטפל כאשר עושים סוכנות ביטוח

סוכנות ביטוח רכב תחסוך לכם הרבה זמן וכסף כשמדובר בטיפולים הנוגעים לנזקים שונים במכונית שלכם.

האם יש חשיבות למוסך המטפל? על כך במאמר הבא.

 

מדוע צריך סוכנות ביטוח לרכב?

סוכן ביטוח רכב משמעותי מאוד כשמדובר בפגיעות ברכב שלכם כתוצאה מסיבות שונות. אל הסוכן פונים בשעת תאונה, נזק שנגרם כתוצאה מפגיעה ברכב אחר או רכב הפוגע בשלכם, פריצה לרכב, נזק במזיד, תקלות טכניות ברכב ועוד. בכל מקרה בו הרכב שלכם מעורב וניזוק סוכן הביטוח ידאג לכם. לפיכך צריך מעבר לביטוח המקיף גם ביטוח צד ג' כדי לשלם רק השתתפות עצמית ולא לשאת בכל התשלום על הנזק.

 

האם יש חשיבות למוסך המטפל כשיש ביטוח?

אם מדובר על טיפולים שוטפים ניתן לטפל ברכב בכל מוסך על פי בחירתכם. במקרה של תאונה תקבלו מסוכן הביטוח רשימה של מוסכים מומלצים שעובדים עם חברת הביטוח על מנת שהתשלום לא יהיה גבוה. לפיכך, במקרה של תאונה יש להתקשר מייד אל הסוכן שינחה אתכם מה לעשות. ישנה משמעות לאשם בתאונה. אם אינכם אשמים יש לתבוע את חברת הביטוח של הנהג האשם וכך תימנעו מתשלום על השתתפות עצמית והגדלת הפרמיה בשנת הביטוח הבאה עקב התביעה. במידה ומפעילים את הפוליסה מכיוון שאתם אשמים או מסיבות אחרות תצטרכו להגיש תביעה ולהעביר אותה לחברת הביטוח בנוסף לצילומי רישיון רכב ורישיון נהיגה. סוכן הביטוח יפנה אתכם למוסך שבהסדר עם חברת הביטוח והתשלום יעבור ישירות מהסוכנות למוסך. לאחר מכן יהיה עליכם לשלם את ההשתתפות העצמית לחברת הביטוח על פי הפוליסה ודמי כינון במקרים מסוימים.

 

מה היתרונות של מוסך בהסדר?

כאשר פונים למוסך שבהסדר עם חברת הביטוח ההשתתפות העצמית קטנה יותר וניתן לשלם אותה בתשלומים. בנוסף, מקבלים רכב חילופי עד שמוסך מסיים את התיקון ברכב שלכם. לחילופין, ניתן לקבל הנחה נוספת בהשתתפות העצמית. למוסך שבהסדר תהיה אחריות על הנזקים שתוקנו ברכב שלכם לשנה. כשמדובר על מוסך שאינו בהסדר תאלצו לשלם את עלות התיקון למוסך ובצירוף חשבונית תוכלו לקבל החזר לאחר ניכוי השתתפות עצמית ללא הנחה ותשלום עבור דמי כינון. מכיוון שהמבוטח ממשיך בכיסוי הביטוחי ישנן חברות ביטוח שמפחיתות את התשלום על חזרת הרכב למצבו הקודם וזו המשמעות של דמי הכינון. ביחד עם זאת, בדקו עם סוכן הביטוח שלכם אם דמי הכינון ניתנים בחינם. בסך הכול טיפול במוסך ההסדר יכול להיות בהפרש ניכר ממוסך שאינו בהסדר בערך של כ-30% בנוסף להטבות של רכב חלופי ללא הרחבה, הנחה בהשתתפות העצמית ופריסת תשלומים. כאשר מדובר ברכב טוטאל לוס ההפרש גם יכול להגיע בין 50%-60% בהתאם לפוליסה. לסיכום, מומלץ לבטח את הרכב בחברת סוכנות ביטוח אמינה שמעסיקה סוכני ביטוח מנוסים ומקצועיים.

 

תיקון רכב

הנושאים עליהם עברנו
שתפו בקליק​

מידע נוסף בנושא

שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם איש קשר, אשמח לקבל פרטים.