הבנת שיקולי הביטוח והאחריות בליסינג והשכרה של משאיות וכלי רכב מסחריים

סגירת עסקת ליסינג או השכרה של משאיות וכלי רכב מסחריים אחרים מצריכה היכרות מקדימה עם התחום. שכן, מלבד בירור פרטים אודות התשלומים החודשיים וסוג הרכב הנבחר, יש להכיר בשיקולי הביטוח והאחריות שנלווים להליך. מדריך זה ירכז בפניכם את כל המידע הרלוונטי בנושא, כדי שתוכלו להיות בטוחים שתבצעו את ההשכרה או הליסינג בחוכמה. 

 

השכרה וליסינג של משאיות וכלי רכב – הקדמה

נסביר בקצרה אודות עסקת הליסינג והשכרת כלי רכב מסחריים, רגע לפני שנציג את השיקולים שעליכם להכיר מקרוב. נציין כי עסקת ליסינג מאפשרת לנהג לקבל כלי רכב חדש לגמרי ל – 3 שנים. כאשר לאחר שזמן זה עובר, הלקוח יכול להחזיר את כלי הרכב לחברה או לקנות אותו במחיר מוזל.

התשלום עבור עסקה זו נקבע מראש ונחלק במרבית המקרים לתשלומים חודשיים. הליך ההשכרה מתומחר בדרך כלל באופן יומי והוא מומלץ למי שצריכים את כלי הרכב המסחרי לזמן קצר יחסית.

השכרת משאיות

אלה השיקולים שתצטרכו לבדוק

מי שביצעו לאחרונה השכרה או ליסינג של רכב מסחרי יודעים שמדובר בהליך שמצריך רכישה נפרדת של ביטוח לרכב. נסביר בקצרה כי במקרים מסוימים, הביטוח מוצע על ידי חברת הליסינג או חברת ההשכרה כחלק מהחבילה שמוצעת ללקוחות. אתם צריכים לקחת בחשבון כי עליכם לבחור בביטוח המקיף ביותר, כדי שתוכלו להיות מכוסים בכל תרחיש, למשל:

  • במידה וכלי הרכב יהיה מעורב בתאונת דרכים עצמאית
  • במידה וכלי הרכב יפגע חלילה בהולך רגל
  • במידה והנהג ייפגע במהלך הנסיעה ועוד

לחצו על הקישור הבא ותגיעו אל הפוליסה הטובה ביותר שיש בשוק היום לרכבי ליסינג והשכרה: getleas.co.il.

 

זו הדרך שתאפשר לכם לבחור בביטוח הטוב ביותר

כאמור, אתם יכולים לקבל הצעות מחיר מחברות ביטוח שונות. ההמלצה שלנו היא להימנע מכך ולבחור דווקא בביטוח שיוצא לכם מטעם חברת הליסינג או ההשכרה. הדבר יאפשר לכם להיות בטוחים בכך שמדובר בחברה שתעניק לכם את כל השירותים המקיפים. כך שלא תצטרכו לפנות בכל פעם לגורם אחר.

השכרת משאיות

שימו לב לדגשים הבאים בעת בחירת הביטוח והאחריות

חשוב שתדעו שיש כמה פרטים שחשוב שתכירו בהם רגע לפני שתסגרו את הביטוח, הנה כמה מהם:

  1. יש הגבלת גיל (מינימלי) של הנהג, אז כדאי לבדוק זאת מראש
  2. תבדקו את גובה ההשתתפות עצמית במקרה של תביעה
  3. תעדכנו את רשימת המורשים שיכולים לנהוג ברכב ועוד

 

השורה התחתונה – צאו לבחור את הביטוח המתאים עבורכם

עכשיו אתם מבינים את השיקולים שנוגעים לביטוח והאחריות של משאיות ורכבים מסחריים שמוצעים לכם דרך חברות הליסינג וההשכרה. בשלב זה נותר לכם רק לפנות אל חברה מוכרת ומומלצת בתחום, שתציג בפניכם את פוליסות הביטוח והאחריות שלה, ולנו נותר לאחל לכם שתבצעו את הבחירה הנכונה.

השכרת משאיות

הנושאים עליהם עברנו
שתפו בקליק​

מידע נוסף בנושא

שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם איש קשר, אשמח לקבל פרטים.