החשיבות של תחנת טעינה אמינה ונוחה לרכב חשמלי

בשנים האחרונות אנחנו עדים ליותר ויותר רכבים חשמליים בכבישי ישראל. בעוד שלפני כמה שנים היה מדובר על רכבים יקרים שרוב האנשים לא יכלו להרשות לעצמם, כיום המחיר של הרכבים הללו הפך להיות שפוי יותר, והעובדה שהם חוסכים לנו את עלות הדלק הפכה אותם להיות פופולריים מאוד. אנחנו כאן כדי לספר לכם איך לבחור עמדת טעינה מתאימה עבורם. 

 

עמדת טעינה לרכב חשמלי

רכב חשמלי, בדיוק כמו כל רכב זקוק למקור אנרגיה. בעוד שברכב מנועי מקור האנרגיה הזה הוא דלק, ברכב חשמלי אנחנו צריכים למלא את הסוללה החשמלית שמניעה את הרכב. המילוי הזה נעשה על ידי עמדת טעינה שבה הסוללה החשמלית מקבלת את האנרגיה הדרושה לה מחדש. אם יש לכם רכב חשמלי או שאתם מתכננים לקנות, כדאי להכיר עמדת טעינה מומלצת לרכב חשמלי.

ישנם לא מעט חברות שמייצרות עמדות טעינה לרכבים חשמליים, אולם לא כולן יוכלו לייצר לכם עמדה טובה, שתעזור לכם לנצל בצורה המיטבית את הרכב החשמלי שלכם. לפני שאתם מזמינים עמדה חדשה, יש מספר נתונים שחשוב לבדוק ביחס אליה.

עמדת טעינה לרכב חשמלי

מהירות טעינה

הנתון הראשון שאותו אתם צריכים לבדוק הוא מהירות הטעינה של העמדה. אחד החסרונות הבולטים שיש לרכבים חשמליים הוא בעובדה שלוקח להם זמן רב יותר להיטען מאשר הזמן שלקוח לכם למלא מיכל דלק של רכב. לאור זאת, עליכם לבדוק מה ההספק שאותו עמדת הטעינה נותנת לכם, כאשר המשמעות הישירה של זה היא תוך כמה זמן תוכלו למלא את הסוללה של הרכב.

 

בטיחות

עמדת הטעינה של הרכב נמצאת בחניה שלו, מה שאומר שאתם לא נמצאים בצמוד אליה. כדי להבטיח את שלמות העמדה עליכם לבדוק את התקן הבטיחותי שלה. מדובר על מכשיר חשמלי לכל דבר, רק שרמת הסיכון של השימוש בו גבוהה יותר מאשר של כל מכשיר אחר שנמצא לכם בבית. לפני שאתם מתקינים עמדת טעינה פרטית בדקו שהיא עומדת בכל תקני הבטיחות הנדרשים עבורה.

עמדת הטעינה של הרכב

שליטה מרחוק

כדי לחסוך בחשמל ולא להגיע למצב שבו הרכב שלכם מקבל טעינת יתר, כדאי שתהיה לכם שליטה מרחוק על העמדה. כיום ישנן עמדות שניתנות לתפעול מרחוק על ידי אפליקציה. עמדות כאלו יוכלו לעדכן אתכם כאשר הסוללה טעונה במלואה, או במקרה שבו יש תקלה שמצריכה את ההתערבות שלכם. על האופציה של שליטה מרחוק אסור לוותר.

 

לסיכום

אם אתם קונים רכב חשמלי או שכבר יש לכם אחד כזה, כדאי להתקין בבית עמדת טעינה פרטית. לעמדת הטעינה הזו תוכלו לחבר את הרכב שלכם בכל יום, וכך בכל רגע נתון הסוללה החשמלית של הרכב תהיה טעונה במלואה. בבחירת העמדה עליכם להקפיד על עמדה שעומדת בתקני הבטיחות הנדרשים, וכמובן לבדוק מה רמת ההספק שלה כדי שהיא תוכל להטעין את הרכב כמה שיותר מהר.

תחנת טעינה

הנושאים עליהם עברנו
שתפו בקליק​

מידע נוסף בנושא

3 מקרים שבהם תצטרכו ציוד מכני הנדסי

יש מקרים ספציפיים שמצריכים שימוש בציוד מכני הנדסי. מדובר בין היתר במנופים, זרועות הידראוליות, כפות ועוד. מדריך זה יציג בפניכם את המצבים הללו שמצריכים שימוש

אלו השלבים להחלפת מצבר לרכב

כל נהג מנוסה מגיע לרגע שבו הוא נעמד אל מול המצבר של הרכב ותוהה בקול איך אפשר להחליף אותו. התרחיש הזה אירע לנו לפני כמה

מהם השלבים להשגת רישיון C1

נהיגה היא מיומנות חיונית המספקת לאנשים את החופש והעצמאות לנסוע למקומות שונים בקלות. בישראל הנהיגה היא היבט משמעותי בחיים, והוצאת רישיון נהיגה היא צעד מכריע

מה כרוך בהתקנת עמדת טעינה?

רכבים חשמליים, שעד לפני כמה שנים נשמעו כמו פנטזיה, הם עובדה קיימת. כמעט בכל נסיעה אפשר כבר לראות מכוניות חשמליות נוסעות, והמספר שלהן הולך וגדל.

מה מרכיב את עלות התקנת עמדת הטעינה?

כלי רכב חשמליים (EVs) הופכים פופולריים יותר ויותר כאשר יותר ויותר אנשים מבקשים להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלהם ולחסוך כסף בעלויות הדלק. עם זאת,

רכבים חסכוניים בדלק

בזמן שמחירי הדלק ממשיכים לעלות והמודעות העולמית למשבר האקלים צוברת תאוצה, יותר ויותר אנשים מבקשים לרכוש רכבים חסכוניים בדלק וידידותיים לסביבה, שיקלו גם על הכיס

איך להרכיב מעלונים ומנופים לנכים

הרכבה של מעלונים ו\או מנופים לרכבים של אנשים עם מוגבלויות צריכה להיעשות באופן מוקפד ומקצועי. שכן, התקנה או הרכבה שמתבצעת באופן רשלני עשויה להוביל בסופו

שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם איש קשר, אשמח לקבל פרטים.