קניית רכב בהלוואה – האם זה משתלם כלכלית?

מרגישים את הצורך הזה: לנהוג במכונית חדשה משלכם – מדגדג לכם בקצה האצבעות? אינכם צריכים לשמור את החלום זמן רב מדי בבטן, חוץ מזה שזה לא בריא לה, שוק ההלוואות היום לרכישת רכבים, הוא רחב ומציע מגוון אופציות שונות לקנייה של מכונית בהחזרים נוחים.

מעוניינים ברכב חדש ושקלים את כדאיותה של הלוואה לצורך כך? לפניכם המדריך לאופציות קניית רכב בהלוואה, והמשמעות הכלכלית של כל אחת מן האפשרויות. היכון, הכן… צא!

 

מלך הכביש – כל אחד יכול להיות

אם בעבר רכבים חדשים מהניילונים היו נחלתם הבלעדית של אנשים מזן רוטשילד ודומיו, כשאנחנו נאלצנו להתבייש בטרנטה החבוטה, כיום, קניית רכב הפכה לחזון נפרץ. איך ניתן להסביר זאת? הלוואה לרכב, זו התשובה. גופים רבים מציגים אופציות הלווה נוחות לרכישת רכבים יד ראשונה או שנייה. לפני שאתם רצים לחתום חוזה עם אחד מהגורמים הנ"ל, חשוב שתזכרו כי הלוואה כזו היא סיפור לא זול והיא דורשת עמידה בתשלומים לטווח הארוך. עליכם לבחור בסוג ההלוואה הספציפי המתאים לכם.

חולמים בהקיץ על רכב? לפניכם רשימת החברות שישמחו להגשים לכם את הפנטזיה

 

הלוואה מהבנק לקניית רכב

עמידה ברשימת קריטריונים תזכה אתכם בהלוואה בנקאית על ידי כל סוגי הבנקים. ניתן לבקש הלוואה עבור קניית רכב מיד ראשונה או שנייה, שיוצרו לאחר שנתון מסוים. נשמע פנטסטי? רגע, מוקש: נטילת הלוואה לקניית רכב מהבנק עלולה לחסום לכם את מסגרת האשראי, מה שיגביל אתכם בלקיחת הלוואות נוספות בעתיד.

 

הלוואות יבואנים לקניית רכב

לעיתים ההלוואות אותן מציעות יבואניות של רכבים יכולות להיות משתלמות מאוד, בייחוד בתקופות שבהן הן מעוניינות להתפטר ממלאי רכבים ישן, כתוצאה מכניסה של שנתון חדש לשוק הרכבים. חשוב להתעניין ולבדוק מהי ההצעה האטרקטיבית עבורכם: טרייד אין או מימון מלא? בדקו היטב את ההצעות השונות, ובדקו האם הן אכן כדאיות לכם.

 

הלוואות לקניית רכב מחברות מימון חוץ בנקאיות

מחברות מימון חוץ בנקאיות ניתן להשיג הלוואות לקניית רכב מיד ראשונה או שנייה, במימון של 100%. בדקו האם החברה מעניקה הלוואה באישור משרד האוצר. היתרון הבולט של הלוואות מסוג זה , הוא שהן אינן פוגעות במסגרת האשראי שלכם, ומצמצמות אותה.

 

הלוואות לקניית רכב מחברות ליסינג, מגרשי מכירה וחברות השכרת רכב

חברות השכרת רכב ודומיהן, מציעות בכל מיני הזדמנויות את רכביהם הישנים למכירה. תוכלו למצוא תנאי הלוואה אטרקטיביים למטרת הרכישה. אולם חשוב שתבדקו האם ברכב הספציפי שלכם לא נגרמו נזקים כתוצאה מנהיגה לא זהירה או משימוש אגרסיבי מדי בכלי הרגיש הזה. נקודה נוספת שיש לשים אליה לב, היא שבמידה ותרצו למכור את הרכב, ערכו יהיה נמוך יותר, כיוון שנחשב כ"רכב מהשכרה".

 

שורה תחתונה – הלוואות לקניית רכב

לפני שאתם נוטלים הלוואה, חשוב שתבדקו את החוזה היטב, כולל כל הסעיפים והאותיות הקטנות, ותכריעו האם ההלוואה משתלמת לכם כלכלית ומגשימה לכם את חלום הרכב החדש מבלי להעמיס עליכם התחייבויות שאי אפשר לעמוד בהן.

אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

רכב יוקרה

 

הנושאים עליהם עברנו
שתפו בקליק​

מידע נוסף בנושא

כל מה שצריך לדעת על קונה רכבים לפירוק

מבוא כאשר מדובר בקניית רכבים לפירוק, ישנם מספר גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון. תהליך רכישת רכבים לפירוק זכה לפופולריות בשנים האחרונות, הודות לביקוש הגובר לחלקים

למה משתלם לקנות רכב במימון

חולמים על רכב חדש אבל לא מצליחים לחסוך בשבילו כסף? אתם לא צריכים לחכות יותר. קניית רכב במימון, חלקי או מלא, תקרב אתכם אל המטרה

שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם איש קשר, אשמח לקבל פרטים.